شمانیوز
شما نیوز

بیانیه مدیرعامل، مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه

مدیرعامل، مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه بیانه ای را صادر کردند.

بیانیه مدیرعامل، مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه

به گزارش شمانیوز؛ متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

 

إِنََّا لَنَنْصُرُ رُسُلَنَا وَالََّذِینَ آمَنُوا فِی الْحَیَاةِ الدَُّنْیَا وَیَوْمَ یَقُومُ الْأَشْهَاد آیه ۵۱ سوره غافر

ما به یقین پیامبران خود و کسانى را که ایمان آورده اند، در زندگى دنیا و در آخرت روزى که گواهان به پا مى خیزند یارى مى دهیم.

به لطف و عنایت حضرت باری تعالی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با صلابت تر وباشکوه تر از سالیان گذشته جشن می گیریم و خداوند متعال را سپاسگزاریم بابت منتی که برسر ما گذاشت که در این ایام با برکت آخرالزمان بار دیگر یاد آور به بار نشستن شجرة طیبة ایمان و معنویت پس از ۱۴ قرن باشیم و در غدیر انقلاب، میثاق و عهدی دوباره با خداوند متعال ببندیم.

به واقع ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر سراسر جهان با دست قدرت الهی و پرچمداری حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف بود و این حرکت عظیم الهام بخش تحقق وعده های نصرت و ظفر از جانب خدای متعال است.

آری، به فرموده بنیانگذار انقلاب استوار و شکوهمند اسلامی، به درستی این انقلاب سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوت و جلوهای از نهضت پر عظمت حضرت محمد رسول الله )صلی الله علیه و آله و سلم ) است و ان شاءالله به بزودی شاهد افول کامل تمدن منحط غرب به ویژه هیمنة پوشالی آمریکای خبیث و صهیونیسم جنایتکار هستیم.

لذا ما خانواده بصیر، مومن، انقلابی و همیشه در صحنه شرکت ذوب آهن اصفهان ضمن تجدید میثاق با ریسمان و حبل متین انقلاب اسلامی حضرت بقیه الله) ارواحنا فداه (و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای) مدظله العالی و نیز تجدید پیمان محکم و راسخ با شهیدان و مدافعان حریم انقلاب اسلامی و نیز شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی اعلام می داریم:

۱. در راستای پاسداری و تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی (در نقشه راه ولایت یعنی بیانیه فاخر و گرانسنگ گام دوم انقلاب اسلامی تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی و طلوع خورشید عظمای ولایت (عج) تلاش و آمادگی خود را برای به ثمر رساندن این جهاد فی سبیل الله با تمام قوا اعلام می داریم.

۲. با نصرت و مدد الهی در جنگ و نبرد اقتصادی نقش خود را جهت اعتلا، رشد و بالندگی شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی با عزمی راسخ و مجاهدت مومنانه تا ناامید شدن دشمنان قسم خورده این مرزو بوم پیش خواهیم برد.

۳. با همت مضاعف و قلبی بصیر تمام تلاشمان را در راستای جهاد تبیین و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی در جنگ روایت ها ایفا خواهیم نمود.

ان شاء الله به برکت خون شهدای عزیز اسلام و زعامت و ولایت مطلقه فقیه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای )مدظله العالی( و مومنان راستین خواهیم توانست تمامی تحریم ها، فشارها و شبیخون گسترده فرهنگی برعلیه ایران عزیز اسلامی را خنثی و منکوب نماییم و در عصر مدرن معادلات هندسه قدرت جهانی را بطور کامل برهم زنیم و ایران اسلامی را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

 

پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied