شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر

مدیر عامل بانک تجارت همزمان با فرارسیدن 13 رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) الگوی عدالت و معنویت که به روز پدر نامگذاری شده است در پیامی این میلاد خجسته را به عموم هموطنان عزیز ، شیعیان آن حضرت بویژه کارکنان بانک تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر

به گزارش شمانیوز؛ مدیر عامل بانک تجارت همزمان با فرارسیدن 13 رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) الگوی عدالت و معنویت که به روز پدر نامگذاری شده است در پیامی این میلاد خجسته را به عموم هموطنان عزیز ، شیعیان آن حضرت بویژه کارکنان بانک تبریک گفت.

 

بسمه تعالی

 

تا حبّ علی و آل او یافته ایم کام دل خویش مو به مو یافته ایم

وز دوستی علی و اولاد علی است در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم

 

سالروز ولادت با سعادت نخستین اختر سپهر امامت و ولایت ،مظهر علم، حلم و سخاوت ،مولی الموحدین حضرت علی(ع) بر تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام ، ملت ولایتمدار ایران و همکاران عزیزم در بانک تجارت مبارک و فرخنده باد.

 

سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت مولود کعبه و یگانه مردی است که الگویی برای ساده زیستی و عدالت محوری به شمار می رود. میلاد بزرگ مردی وارسته و نمونه بی‌نظیر عبودیت در تاریخ بشریت به واقع شایسته ترین روز برای گرامیداشت مقام پدران مهربان ، سخت کوش و گرانقدر میهن عزیزمان و پاسداشت زحمات آنان است.

 

به نوبه خود با تبریک این عید بزرگ و گرامیداشت روز پدر از حضرت احدیت توفیق پـیروی از سیـره آن امـام همـام و سرافرازی وسعادت پدران عزیز ایران اسلامی را مسالت دارم.

 

امید که مردمان ایران زمین به برکت الطاف بیکران خداوندرحمان و به یمن این ایام فرخنده ، درزمره رهروان واقعی آن حضرت قرار گرفته و همواره در مسیر فلاح و رستگاری قدم بردارند.

 

هادی اخلاقی فیض آثار

 

روابط عمومی بانک تجارت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied