شمانیوز
شما نیوز

بانک ایران زمین؛ خلاق در مشتری‌مداری

بانک ایران‌زمین با تاسیس «باشگاه مشتریان» خود در سال ۱۳۹۴، یکی از بانک‌های پیش‌گام در این حوزه بوده است.اجرای طرح «باشگاه مشتریان»، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که بانک‌ها برای تثبیت جایگاه خود بین مردم و به منظور رقابت با دیگر مجموعه‌ها انجام می‌دهند.

بانک ایران زمین؛ خلاق در مشتری‌مداری

به گزارش شمانیوز، باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین، در طول این شش سال خدمات متنوع و کارآمدی را ارائه داده است و از این رو توانسته در ایجاد ارتباطی بلندمدت با مشتریانش موفق عمل کند. آن‌چنان که از برآیند فعالیت چندساله این باشگاه مشخص است، خود بانک نیز از آن بهره برده است؛ تداوم فعالیت باشگاه مشتریان به حفظ و افزایش سهم بازار، تقویت برند و ایجاد تصویر مثبت، کاهش هزینه ارتباطات و تبلیغات، طراحی و خلق خدمات و محصولات جدید بانک‌ها و حتی جذب مشتریان جدید برای آن‌ها کمک می‌کند. در واقع این باشگاه یک بازی برد-برد را برای بانک‌ها و مشتریان آن‌ها ایجاد می‌کند.

اکنون این بخش خدمات مختلفی را در حوزه انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک، خرید شارژ تلفن همراه، انواع قرعه کشی و بازی و سرگرمی برای مشتریان خود فراهم کرده است. اگر مشتریان از قبل در بانک ایران زمین افتتاح حساب کرده باشند با یک پیامک امکان عضویت در باشگاه را دارند. در غیر این صورت برای عضویت در باشگاه بانک ایران زمین، باید به یکی از شعب این مجموعه مراجعه کرده و عملیات افتتاح حساب را در آن انجام دهند. به‌روزرسانی اطلاعات و امتیازات مشتریان طی مدت زمان ۲۴ ساعت، امکان ارسال حداکثر ۲۰۰ دعوت نامه از طریق ایمیل، نامحدود بودن سقف شرکت و هزینه امتیاز در طرح‌های احسان و نیکی و… از قوانین و اصول باشگاه مشتریان بانک ایران زمین محسوب می‌شود.

افرادی که در این باشگاه عضو هستند از طریق افزایش و حفظ موجودی سپرده، استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال، دریافت ضمانت نامه، مانده تسهیلات جاری، رسوب کارت هدیه و…. امکان کسب امتیاز دارند. افراد عضو باشگاه مشتریان ایران زمین امکان صرف این امتیازات را در بخش‌های سبد هدایای نقدی، دریافت کد تخفیف، عضویت در شبکه فروشگاه‌های تخفیفی و همچنین استفاده از سرویس‌های کارمزدی، خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی و مواردی از این قبیل خواهند داشت.

علاوه بر «باشگاه مشتریان»، سایت بانک ایران‌زمین، میزبان مشتری‌های خود از مسیر منوی «صدای مشتریان» نیز است؛ در این منو مشتری هم می‌تواند با مدیران در ارتباط مستقیم باشد و هم ایده‌های خود را مطرح و پیگیری کند و حتی جایزه هم بگیرد.

 مشتری‌مداری، عنصری است که در تدوین منشور اخلاقی بانک ایران‌زمین نیز بسیار به آن توجه شده است. در مفاد منشور اخلاقی بانک ایران زمین آمده است که مشتریان بانک را سرمایه واقعی تلقی نموده و حفظ کرامت، عزت و احترام به مراجعان را از وظایف اصلی رفتار سازمانی می دانیم. با رعایت نظم، آراستگی، وقت شناسی و حذف تشریفات زائد، خواسته های مشتریان را در چارچوب وظایف قانونی بررسی و با دقت و سرعت اقدام می‌نمائیم.

از این روست که ایران‌زمین در مشتری‌مداری، یکی از بانک‌های خلاق و پیشرو محسوب می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied