شمانیوز
شما نیوز

فروشگاه نوین خاتم در قم افتتاح شد / رفاه توانا در توسعه

فروشگاه نوین خاتم در استان قم آغاز به خدمت‌رسانی کرد‌.

فروشگاه نوین خاتم در قم افتتاح شد / رفاه توانا در توسعه

به گزارش شمانیوز؛ در شامگاه جمعه مورخ بیست و نهم بهمن ماه، در امتداد توسعه خارق‌العاده و بی‌نظیر خانواده معظم رفاه، از فروشگاه خاتم قم رونمایی شد.

آیین افتتاحیه خاتم قم همراه با اجرای کمدین محبوب ساسان کریمی، آتش بازی، برش کیک و روبان و … با حضور حداکثری مردم شریف این استان برگزار شد.

فروشگاه خاتم قم با سطح فروشی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع، غرفه‌های تخصصی، کالاهای مرغوب و کنترل شده، قیمت‌های پرتخفیف و خدمات نوین فروشگاهی دیگر، واقع در خیابان ۱۵ خرداد همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ میزبان مردم شریف استان قم است.

این روزها از خانه تا رفاه راه دوری نیست

رفاه که به پشتوانه برنامه‌های دقیق و استراتژیک و همچنین همت بلند رهبران و پرسنل خود توانسته در قله موفقیت قرار گیرد الگویی مناسب برای همه کسب و کارها و بنگاه‌های اقتصادی است که با مشکلات ناشی از تحریم و حتی ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

این بنگاه اقتصادی خصوصی خرسند است که در کنار ایفای نقش در حوزه‌های مختلف از جمله: مسئولیت‌های اجتماعی و کمک‌رسانی در بحث معیشتی مردم توانسته در حوزه توسعه و اشتغال‌زایی نیز زبانزد باشد و تنها در عرض یک ماه با افتتاح فروشگاه‌هایی نوین در مدل‌های مختلف بیش از چهل هزار متر مربع سطح فروش در سراسر ایران به شعبات خود اضافه کند‌.

 

روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied