شمانیوز
شما نیوز

ساماندهی بندر چارک در راستای ارائه خدمات مطلوب نوروزی

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش، آغاز طرح ساماندهی بندر چارک را گامی دیگر در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران عنوان کرد.

ساماندهی بندر چارک در راستای ارائه خدمات مطلوب نوروزی

به گزارش شمانیوز، نخستین جلسه ساماندهی بندر چارک با حضور عزت الله محمدی سرپرست شرکت توسعه بنادر و فرودگاه ها و رئیس کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی، جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری، حجت الاسلام والمسلمین رستاخیز امام جمعه چارک، مسئولان این شهر و اعضاء ستاد کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی نوروز1401 برگزار و با بررسی نتایج مصوبات نشست های پیشین، ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران در سفرهای دریایی به مقصد جزیره هدف گذاری شد.

محمدی در این جلسه از ایجاد زیرساخت های لازم برای راه اندازی سامانه هوشمند خرید بلیط، پذیرش اتوماتیک خودرویی ، افزایش دستگاه های وب کیوسک نوروزی، بهسازی و نوسازی سرویس های بهداشتی، نمازخانه و اماکن عمومی محوطه بندر، اسکان و اطلاع رسانی های به موقع سفر، در بندر چارک خبر داد.

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش گفت: مهم ترین وظیفه این ستاد و کمیته های آن پیش بینی اتفاقات و بحران های احتمالی و ارائه راهکار است و بر ضرورت مشارکت همه دستگاه ها و نیروها جهت ارائه بهترین خدمات به گردشگران نوروزی سفر به کیش تاکید کرد.

وی حضور نیروهای بسیج، پلیس راهور، استقرار هلال احمر ، عرضه مستقیم مواد خوراکی و موارد مشابه دیگر را از جمله خدمات نوروز 1401 برشمرد و اظهار داشت: افزایش و ساماندهی شناورهای مسافری و حمل خودرویی برای ارائه خدمات مناسب در بنادر کیش، لنگه، چارک، آفتاب را در دستور کار قرار دادیم.

عزت اله محمدی خاطر نشان کرد: پس از تشکیل کمیته‌های تخصصی، تامین ایمنی سفرهای دریایی، افزایش ایمنی پایانه‌ها، شناورها و مسیرهای تردد، هم افزایی ارگان‌های مربوطه و تیم‌های عملیاتی، پاسخ‌گویی به شرایط اضطراری در مسیرهای دریایی برعهده این کمیته خواهد بود و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

محمدی در ادامه این مطلب افزود: رویکرد کمیته ستاد حمل و نقل هوایی و دریایی با همکاری مسئولان چارک، ارتقاء سطح ایمنی سفرهای دریایی و آمادگی هر چه بیشتر تیم‌های عملیاتی در نوروز 1401 می باشد.

جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز بر توجه ویژه به برگزاری کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش به منظور برنامه ریزی های لازم در مبادی ورودی و خروجی جهت میزبانی از گردشگران نوروزی تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست، هریک از اعضاء ستاد به تناسب وظایف و ماموریت های محوله ستاد نوروزی، فعالیت ها و اقداماتشان را تشریح کردند و پیشنهاداتی نیز ارائه شد.

شایان ذکر است کمیته حمل و نقل هوای و دریایی با مدیریت ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش، از آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به عموم مردم در نوروز 1401برخوردار بوده و اجرایی شدن تصمیمات در سفرهای دریایی و هوایی را تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا اعلام کرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied