شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت در دیدار با استاندار مرکزی عنوان کرد:

همراهی کامل استاندار مرکزی با اهداف و برنامه های کلان وزارت صمت

مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت در دیدار با استاندار مرکزی با اشاره به طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت، گفت: این طرح برش‌های استانی و شهرستانی دارد و استاندار مرکزی که فردی انقلابی و توانمند هستند و حضور و حمایتشان در این استان، سرمایه ی ارزشمندی برای پیشرفت استان می باشد نیز برای اجرای این برنامه و دیگر برنامه‌های وزارت صمت در استان مرکزی توجه ویژه و همراهی کامل دارند که این فرصت و سرمایه مهمی برای وزارت صمت و این استان است.

همراهی کامل استاندار مرکزی با اهداف و برنامه های کلان وزارت صمت

به گزارش شمانیوز، در ابتدای این نشست استاندار مرکزی با تقدیر از اجرای برنامه های گسترده تحولی وزارت صمت در بخش های صنعتی، معدنی و تجاری کشور از تلاش های رئیس سابق سازمان صمت استان مرکزی قدردانی کرد و گفت: استقبال بخش خصوصی و همچنین تعامل سازنده با تولیدکنندگان و تجار از جمله دلایل انتصاب علی جودکی بعنوان سرپرست جدید اداره کل صنعت، معدن و تجارت مرکزی است.

مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت نیز سرپرست اداره کل صمت استان را فردی توانمند معرفی و از حمایت تیم اقتصادی استان و تشکل ها در تعامل با سرپرست جدید قدردانی نمود.

تحقق اهداف تحولی وزارت صمت نیازمند همدلی، همکاری مشترک و هم افزایی ذینفعان است

شهاب جنابی، تحقق اهداف تحولی در مجموعه وزارت صمت را نیازمند همدلی، هم افزایی، همراهی و تعامل تمامی ذینفعان این بخش دانست و ادامه داد: این هم افزایی مورد نیاز است و همکاران ما در وزارت صمت نیز در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

همراهی کامل استاندار مرکزی با اهداف و برنامه های کلان وزارت صمت

وی به طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت اشاره کرد و گفت: این طرح برش‌های استانی و شهرستانی دارد، استاندار مرکزی که فردی انقلابی و توانمند هستند و حضور و حمایتشان در این استان، سرمایه ی ارزشمندی برای پیشرفت استان می باشد نیز برای اجرای این برنامه و دیگر برنامه‌های وزارت صمت در استان مرکزی توجه ویژه و همراهی کامل دارند که این فرصت و سرمایه مهمی برای وزارت صمت و این استان است.

 

ایجاد اشتغال متناسب با نیاز هر شهرستان در طرح آمایش

مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت، ایجاد اشتغال متناسب با نیاز هر شهرستان را یکی از رویکردهای مورد توجه در طرح آمایش دانست و افزود: در این راستا، اجماع نسبی عمومی میان تمامی ذینفعان از استانداری، نمایندگان مجلس، امامان جمعه، دستگاه‌های اجرایی و دیگر بخش‌ها برای اجرای هر چه بهتر طرح ضروری است.

 

شاتا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی