شمانیوز
شما نیوز

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور

کارخانه فولاد زرند ایرانیان فناوری برتر در خاورمیانه

سلاجقه بازچرخانی آب در کارخانه فولاد زرند را اقدام موثر دانست و ابراز امیدواری کرد این سمت و سو توسط مجموعه در حوزه های مختلف زیست محیطی ادامه یابد.

کارخانه فولاد زرند ایرانیان فناوری برتر در خاورمیانه

به گزارش شمانیوز، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بازدید از کارخانه فولاد ایرانیان و کارخانه زغالشوییاز زرند گفت توسعه نیاز کشور است، اما نیازهای پایه نباید از بین بروند و پروژه ها باید به پیوست های محیط زیستی و فرهنگی عمل کنند

سلاجقه افزود: فعالیت های توسعه ای صنایع در کشور لازم است، اما شکنندگی محیط زیست را نیز باید مدنظر داشت و صنایع را با تکیه بر فناوری ها و تکنولوژی روز اجرا کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور تاکید کرد صنایع باید از فناوری ها و تکنولوژی روز بهره بگیرند و با افزایش ضریب سلامت و آرامش روحی و روانی جمعیت انسانی اطراف، دوستدار واقعی محیط زیست باشند.

وی با بیان اینکه فرآیند به کار گرفته شده در این کارخانه در خاورمیانه منحصر به فرد است،بیان داشت: مجموعه فولاد زرند ایرانیان با تعاملات مناسب با محیط زیست توانسته اقدامات خوبی در کاهش آلایندگی هوا ایجاد کند.

سلاجقه ادانه داد: زمانی آلایندگی کارخانه سطح وسیعی را تحت تاثیر قرار می داد اما هم اکنون اثری از آن وجود ندارد و کار زیرساختی با هزینه بالا در حوزه محیط زیست انجام شده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: با این حال و با توجه به جمعیت انسانی پراکنده در منطقه، اراضی کشاورزی و باغ ها، مجموعه باید رسالت های محیط زیستی را گام به گام دنبال کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied