شمانیوز
شما نیوز

تکریم از خانواده شهدا حفظ فرهنگ ایثار است

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی عنوان کرد: تکریم از خانواده های معظم شهدا در واقع حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است‌.

تکریم از خانواده شهدا حفظ فرهنگ ایثار است

به گزارش شمانیوز، اکبر قنبرپور افزود: شهدا با نثار جان خود به دنبال این بودند که ضمن دفاع از ارزش های والای انقلاب و نظام اسلامی از کیان مقدس این مرز و بوم نیز پاسداری کنند.

وی افزود: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه ما باید به عنوان ادامه دهنده راه آن‌ها در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش کنیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ادامه داد: در هفته ای که گذشت با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده شهیدان کریمی و کافی از سوی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی  پیام تکریم شدند و همچنین هدیه و لوح یادبودی نیز از سوی این منطقه اهدا گردید.

قنبرپور با بیان اینکه آرامش و اقتدار امروز کشورمان را مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران هستیم تصریح کرد: به همین منظور منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نظر دارد  برای قدر دانی از خانواده های معظم  شهدا و ایثارگران  با حضور مسئولین این منطقه  در منزل این عزیزان قدمی هرچند کوچک در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بردارد .  

 شهید «محمد کریمی» در سال 1346 دیده به جهان گشود و در سن 16 سالگی  به عنوان بسیجی جهت حضور در جبهه‌های حق  علیه باطل داوطلب شد تا اینکه در منطقه عملیاتی پنجوین عراق به آرزویش رسید و به یاران شهیدش پیوست.

شهید علیرضا کافی قره بابا نیز در سال 1349 در تجریش به دنیا آمد و در اردیبهشت ماه 1367 در منطقه شیخ محمدعراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied