شمانیوز
شما نیوز

تقدیر از مدیران روابط عمومی و ریسک بیمه تعاون در سالروز 56 سالگی سندیکای بیمه گران

در سالروز 56 سالگی سندیکای بیمه گران ایران، از مدیران روابط عمومی و ریسک بیمه تعاون به دلیل تلاش های صادقانه تقدیر شد.

تقدیر از مدیران روابط عمومی و ریسک بیمه تعاون در سالروز 56 سالگی سندیکای بیمه گران

به گزارش شمانیوز، در پنجاه و ششمین سالروز تأسیس سندیکای بیمه گران از سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان و مریم سلماسی، مدیر ریسک و تعالی سازمانی بیمه تعاون که به عنوان اعضای کارگروه های تخصصی روابط عمومی و مدیریت ریسک در سندیکا فعالیت می کنند به دلیل تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه تقدیر شد.

در ادامه مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سندیکای بیمه گران، سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران به 10 اسفند، سالروز تأسیس پژوهشکده بیمه نیز اشاره داشت و به فعالان این ضلع صنعت بیمه تبریک گفت.

وی افزود: امیدوارم در سال جدیدی که می آید اتفاقات مطلوبی برای حضور در ساختار بین المللی صنعت بیمه داشته باشیم.

کریمی ادامه داد: هم اکنون سندیکای بیمه گران ایران در مطلوب ترین حالت تعامل با بیمه مرکزی است و از رئیس سابق بیمه مرکزی و روسای کنونی و هیأت عامل بیمه مرکزی نیز برای این تعامل ارزشمند سپاسگزارم.

دبیرکل سندیکای بیمه گران اضافه کرد: امیدواریم ساز و کار زندگی بیمه گران به مراتب بهتر شود و با کاهش آسیب ها هم خسارت های کمتری پرداخت شود و هم از درآمد حاصله برای سرمایه گذاری در مسیر توسعه اقتصاد ملی بهره مند شویم.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدوارم سندیکای بیمه گران و همت تلاشگران همکاران در این نهاد سبب شود تا بتوانیم پشتیبان خوبی برای تمام فعالان صنعت بیمه باشیم.

کریمی همچنین اظهار داشت: انتظار دارم که در سال آینده نظم کارگروه ها افزایش پیدا کرده و مشارکت نیز بیش از پیش تقویت شود؛ بر این اساس شاخص های متعددی تعریف شده تا بتوانیم از ظرفیت حداکثری همکاران بهره مند شویم. همچنین امیدوارم خروجی های جلسات نیز کاربردی تر و اثربخشی جلسات نیز ملموس تر باشد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران در ادامه تأکید کرد: دبیران شوراها با کارگروه روابط عمومی بیش از پیش تعاملات خود را تقویت کنند و از ظرفیت های این کارگروه استفاده شود.

وی در خاتمه بیان داشت: امیدواریم با تعیین رئیس کل جدید بیمه مرکزی بتوانیم ضریب نفوذ بیمه را نیز در سال جدید افزایش دهیم.

 

روابط عمومی بیمه تعاون

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied