شمانیوز
شما نیوز

اولین خانه هلال صنایع معدنی سنگان افتتاح شد

با حضور مدیران منابع انسانی و بهره برداری سیمیدکو، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف اولین خانه هلال مناطق معدنی سنگان خواف در شرکت سیمیدکو افتتاح شد.

اولین خانه هلال صنایع معدنی سنگان افتتاح شد

به گزارش شمانیوز؛ هدایتی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از افتتاح اولین خانه هلال صنایع معدنی سنگان خبر داد و گفت: تقویت خانه های هلال در این منطقه سبب آمادگی بیشتر و توانمندسازی بیشتر برای مقابله با آسیب ها و کاهش آسیب های ناشی از حوادث غیر مترقبه می شود.

روح الله درخشی مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی سیمیدکو نیز با اشاره به توانمندی و پتانسیل محموعه سیمیدکو در حوزه فعالیت ها و همکاری های مشترک با جمعیت هلال احمر افزود: جذب و سازماندهی اعضا و داوطلبان، ارائه آموزشهای همگانی کمکهای اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برای کاهش تلفات در حوادث و بلایا، توانمندسازی جوانان، دعوت و جذب خیرین داوطلب از عمده فعالیتهای خانه هلال سیمیدکو خواهد بود.

درخشی گفت: خانه هلال سیمیدکو می‌تواند دارای یک تیم امدادی با تجربه برای تحت پوشش قرار دادن حوادث باشد و زمینه مشارکت فعال داوطلبان در خدمات امدادی و بشر دوستانه را منطقه معدنی سنگان و فراتر از آن در سطح شهرستان فراهم کند.

 

روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied