شمانیوز
شما نیوز

مجتمع فولادقائنات به ظرفیت اسمی تولید اسفنجی رسید

مجتمع فولادقاینات پس ازحدوددوماه وقفه بخاطرقطع گاز،توانست ظرف مدت سه ماه فعالیت به ظرفیت اسمی تولید ۱۰۰تن آهن اسفنجی درساعت رسید.

مجتمع فولادقائنات به ظرفیت اسمی تولید اسفنجی رسید

به گزارش شمانیوز، مهندس محمدفخرآبادی مدیر این مجتمع طی پیامی این موفقیت را تبریک گفت. دراین پیام آمده است:

با سلام با یاری خداوند متعال و همزمان در ایام بعثت پیامبر بزرگ اسلام در مجتمع فولاد قاینات ، دست یابی پرسنل تلاشگر این مجتمع به ظرفیت اسمی تولید آهن اسفنجی پس از یک دوره تعطیلی بواسطه مشکل قطعی گاز ، برگ زرینی دیگر از ثبت همه رکوردهایی است که چه در دوران قبل از راه اندازی و چه اکنون در زمان تولید به دست آمد.

اینک پس از گذشت مدت 3 ماه از تولید در این مجتمع بزرگ رسیدن به ظرفیت اسمی در زمانی کوتاه نیز بر رکورد های این مجتمع افزوده شد.

ثبت این رکورد در این مدت کوتاه حاکی از تلاش درست و مهندسی دقیق در اجرای و بهره برداری از این مجتمع بوده و نوید دهنده ادامه راهی روشن در تولید فولاد در استان خراسان جنوبی است که برای نخستین بار گام در عرصه فولاد کشور نهاده است.

این موفقیت بزرگ صنعتی را به تمامی مدیران محترم ایمیدرو ، شرکت ملی فولاد ایران ،نماینده محترم شهرستان قاینات، مجتمع فولاد قاینات ، پیمانکاران و مشاور محترم و مسئولینی که همواره در راه این موفقیت همراهی کردند تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ توفیق هرچه بیشتر تمامی آنها را خواهانیم .

 

محمد فخرآبادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied