شمانیوز
شما نیوز

اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو معرفی شدند

طی احکامی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو معرفی شدند

اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو معرفی شدند

به گزارش شمانیوز؛ محمدرضا عبدالرحیمی، رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو در احکام جداگانه ای مهدی خلف خانی را به عنوان قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو و فرمانداران شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت را به عنوان روسای ستادهای اجرایی خدمات سفر شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت منصوب کرد.

همچنین در احکام دیگری مهدی عبداله زاده به عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو، مهدی صدرایی مهر، رئیس کمیته خدمات انتظامی و امنیتی، غلامرضا مشایخی به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی، حامد رسول زاده رئیس کمیته امور فرهنگی و هنری و امیر اسدی، رئیس کمیته پشتیبانی و خدمات و منصوب شدند.

همچنین در احکام دیگری، اسلام یادگاری به سمت رئیس کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، رضا حسن پور به عنوان رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، علی قنبری به سمت رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار و بابک پورقنبر به سمت رئیس کمیته خدمات اسکان و رفاه منصوب شدند.

صالح قلی زاده و خیام اکبری نیز به ترتیب به سمت رئیس کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها و رئیس کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک معرفی شدند.

 

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied