شمانیوز
شما نیوز

جوایز میلیونی آیگپ برای خرید شارژ و بسته اینترنتی

کاربران آیگپ از روز 16 تا 23 اسفند ما فرصت دارند در قرعه کشی میلیونی خرید شارژ و بسته اینترنتی شرکت کنند.

جوایز میلیونی آیگپ برای خرید شارژ و بسته اینترنتی

به گزارش شمانیوز، کاربران این اپلیکیشن می‌توانند از 16 تا 23 اسفند ماه به مدت یک هفته با خرید شارژ و بسته اینترنتی در قرعه کشی روزانه آیگپ شرکت کنند.

کاربرانی که تمایل دارند وارد قرعه کشی خرید شارژ و بسته اینترنتی شوند، باید حداقل یک تراکتش در خرید شارژ تلفن همراه از هر اپراتوری که هستند و یک تراکنش برای خرید بسته اینترنتی داشته باشند. پس از انجام این دو تراکنش کاربر وارد قرعه کشی آن روز خواهد شد.

گفتنی است که حضور کاربران در قرعه کشی‌ها محدودیت ندارد و هر کاربر می تواند هر روز خرید شارژ و بسته اینترنتی انجام داده و به دفعات در قرعه کشی‌های روزانه شرکت کند.

در پایان هر روز قرعه کشی انجام و به یک نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدیه 500 هزار تومانی تعلق خواهد گرفت.

این کمپین تا روز 23 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

نکته حائز اهمیت اینجا است که مهم نیست که مبلغ این تراکنش ها چقدر باشد و کاربر، شارژ و یا بسته خود را با چه مبلغی تهیه کند. آن چه برای ورود به قرعه کشی اهمیت دارد، فقط انجام هر دو تراکنش خرید شارژ و تهیه بسته اینترنتی در یک روز است.

برای شرکت در قرعه کشی روزانه‌ی خرید شارژ و بسته اینترنتی، کاربران باید پس از نصب آیگپ بر روی قسمت آیلند کلیک کرده و از دو بخش بسته اینترنت و شارژ مستقیم برای خرید شارژ و بسته اقدام کنند.

لازم به ذکر است برای نصب آیگپ کافی است عدد 1 را به 10004427 ارسال کنید و یا از طریق مارکت های داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنید.

 

روابط عمومی آیگپ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied