شمانیوز
شما نیوز

متقاضیان از ۲۰ استان کشور موفق به ثبت نام کشنده امپاور BD500 بهمن دیزل شدند

مرحله اول فروش آنلاین کشنده امپاورBD500 با استقبال خریداران روبرو شد. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وضعیت فروش این کشنده مدرن و پرقدرت، بیشترین خریداران امپاور از استان‌های فارس، تهران و اصفهان بوده‌اند...

متقاضیان از ۲۰ استان کشور موفق به ثبت نام کشنده امپاور BD500 بهمن دیزل شدند

به گزارش شمانیوز؛ مرحله اول فروش آنلاین کشنده امپاورBD500  با استقبال خریداران روبرو شد. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وضعیت فروش این کشنده مدرن و پرقدرت، بیشترین خریداران امپاور از استان‌های فارس، تهران و اصفهان بوده‌اند. به همین ترتیب از نظر پراکندگی جغرافیایی در 20 استان و 34 شهرستان ایران ثبت نام خرید امپاور صورت پذیرفته است.

ثبت نام نقدی کشنده امپاور BD500 با قیمت قطعی و به صورت آنلاین در روز شنبه مورخ  1400/12/14 ساعت 10 آغاز شد اما به دلیل حجم بالای تقاضا در همان ساعت اولیه ظرفیت تکمیل شد.

کیفیت محصول، امکانات، خدمات پس از فروش گسترده و قیمت ارزنده این محصول از مهمترین معیارهای مشتریان برای این استقبال بی نظر بوده است. خریداران امپاور BD500 در اولین مرحله فروش آنلاین، این کشنده را با قیمت دو میلیارد و 700 میلیون تومان (قیمت کارخانه) بدون احتساب ارزش افزوده به صورت نقدی ثبت نام کردند. طبق برنامه، تحویل این خودروها در هفته دوم اردیبهشت سال 1401 خواهد بود. این خودرو یکسال خدمات رایگان و دو سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد.

شرکت بهمن دیزل اطمینان داد مراحل بعدی فروش متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

1

روابط عمومی شرکت بهمن دیزل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied