شمانیوز
شما نیوز

معاونت بهره برداری فولاد هرمزگان اعلام کرد:

کسب رکورد تولید اسلب در فولاد هرمزگان

معاونت بهره‌برداری فولاد هرمزگان گفت: امسال علی‌رغم کاهش مصارف برق و قطعی گاز، توانستیم ۳ رکورد ماهیانه در تولید اسلب در فولاد هرمزگان ثبت کنیم.

کسب رکورد تولید اسلب در فولاد هرمزگان

به گزارش شمانیوز، سید اصغر مدنی در مراسم افتتاحیه دومین کنفرانس بین‌المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم با اشاره به اجرا شدن گریدهای ویژه در فولاد هرمزگان گفت: امسال علی‌رغم کاهش مصارف برق و قطعی گاز، توانستیم ۳ رکورد ماهیانه در تولید اسلب در فولاد هرمزگان ثبت کنیم.

معاونت بهره‌برداری فولاد هرمزگان افزود: همچنین توانستیم ۴ گرید متفاوت در حوزه فولادهای مقاوم به خوردگی اتمسفر، فولادهای ساختمانی استحکام بالا، فولادهای ساختماتی استحکام بالا و قالب‌های پرس پلاستیک را تولید کنیم.

وی در ادامه گفت: روند افزایش قیمت شاخص انرژی ما را به سمت کاهش مصرف انرژی سوق می‌دهد. مصرف نسوز شرکت فولاد هرمزگان در کشور شاخص است و رکوردهای خوبی در کاهش مصرف نسوز کسب کرده ایم.

مدنی همچنین تصریح کرد: از سال ۹۹ تا ۱۴۰۰ روند بومی‌سازی این شرکت رشد چشمگیری داشته است. توجه کرده‌ایم که این بومی سازی هم توجیه اقتصادی داشته باشد و همچنین باعث ایجاد اشتغال در کشور شود.

معاونت بهره برداری فولاد هرمزگان ادامه داد: توانسته‌ایم پودرهای ریخته گری، گریدهای کم‌کربن،‌ گریدهای متوسط کربن و... بومی سازی کنیم. همچنین ارتقای سیستم سطح دو ریخته‌گری فولاد را اجرایی و هوشمندسازی فرایندهای فولادسازی نیز عملیاتی کنیم.

وی در پایان گفت: تا پایان بهمن ماه در اسلب ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تن تولید داشتیم و ۲۶۰ هزار تن به دلیل قطعی برق از دست دادیم که انشااله تا پایان سال به یک رکورد خوب در احیای مستقیم نیز خواهیم رسید.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied