شمانیوز
شما نیوز

فروش نقدی کامیون فورس 8.5 تن بدون کاربری ویژه اسفند ماه

شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از فروش نقدی کامیون فورس 8.5 تن (کابین خوابدار) بدون کاربری خبر داد.

فروش نقدی کامیون فورس 8.5 تن بدون کاربری ویژه اسفند ماه

به گزارش شمانیوز؛ بر اساس اعلامیه بهمن دیزل، ثبت نام نقدی کامیون فورس 8.5 تن بدون کاربری با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه مورخ 1400/12/19 ساعت 10 صبح تا ساعت 16:00 همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده ارائه می گردد.

بر این اساس کامیون فورس 8.5 تن با قیمت 10,407,000,000 ریال به فروش می رسد. ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار (bahman.iranecar.com) قابل انجام است.

تحویل این خودروها هفته چهارم اردیبهشت سال 1401 اعلام‌ شده است.

در فروش اسفند ماه بهمن دیزل هر کد ملی/شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه می باشد و ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ممنوع بوده و در چنین قراردادهایی شرکت بهمن دیزل دارای حق فسخ می باشد.

در این روش ثبت نام، حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر به هر شکل و صورتیکه باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن دیزل ایجاد می کند.

 کامیون فورس 8.5 تن (کابین خوابدار) مجهز به موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ، تزریق مستقیم، توربو شارژ و اینترکولر با استاندارد آلایندگی یورو5، کلیدهای کنترلی روی فرمان، شیشه بالابر برقی، قفل مرکزی، دارای یک تخت خواب، امکان تبدیل صندلی های جلو به تخت خواب، تودوزی چرمی پارچه ای به رنگ مشکی زرشکی، رینگ فولادی (6*17.5) به همراه ترمزهای پنوماتیک می باشد.

جدول فروش نقدی کامیون فورس 8.5 تن

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied