شمانیوز
شما نیوز

دبیر علمی کنفرانس فولادسازی:

ایران به جذب دانشجویان نخبه در حوزه فولاد نیاز دارد

دبیرعلمی کنفرانس بین‌المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم ۱۴۰۰ گفت: امروز به جذب دانشجویان نخبه در حوزه فولاد نیاز داریم و به ازای تولید یک میلیون تن فولاد نیازمند پنج پژوهشگر تمام وقت هستیم.

ایران به جذب دانشجویان نخبه در حوزه فولاد نیاز دارد

به گزارش شمانیوز، عصر گاه چهارشنبه در آیین اختتامیه کنفرانس یادشده ، بهزاد نیرومند ضمن یادآوری تولید یک میلیون تنی فولاد در دهه ۶۰ خورشیدی، گفت: امروز فولاد سازان کشور به تولید ۳۰ میلیون تنی  سیده اند.

وی گفت: پرورش پژوهشگران حرفه ای در بخش فولاد ضرورتی جدی محسوب می شود و فولاد سازان در این زمینه باید تلاشی بیش از پیش داشته باشند.

وی پیرامون داوری مقالات این کنفرانس هم گفت: ۲۱ نفر در حوزه صنعت بهمراه ۱۱ نفر از استادان دانشگاه هیات داوران این کنفرانس را تشکیل دادندو با رشد ۶۰ درصدی تعداد مقالات نسبت به کنفرانس نخست در سال ۹۸ ، به بیش از ۸۰ مقاله ر سیدیم.

مراسم اختتامیه دومین کنفراس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم ۱۴۰۰ در تالار شهید آوینی با حضور علی نبوی دستیار ویژه وزیر صنعت و رئیس هیات مدیره فولاد مبارکه، جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو و معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برگزار شد و از افراد برتر و ارائه دهندگان مقالات تجلیل و تقدیر شد.

 

دنیای معدن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied