شمانیوز
شما نیوز

آزمون تبدیل وضعیت قراردادی کارکنان پتروشیمی جم برگزار شد

آزمون تبدیل وضعیت قراردادی کارکنان تأمین نیروی پتروشیمی جم روز جمعه 20 اسفند 1400 با حضور 625 نفر برگزار شد.

آزمون تبدیل وضعیت قراردادی کارکنان پتروشیمی جم برگزار شد

به گزارش شمانیوز، دوره اول طرح تبدیل قرارداد کارکنان تأمین نیرو در راستای تکمیل چارت سازمانی، با مساعدت واحد منابع انسانی، شرکت جم‌صنعت‌کاران و حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره پتروشیمی جم به جهت تبدیل وضعیت نیروهای متخصص و مجرب انجام شده است.  

 

به استناد ماده 18 آیین‌نامه جذب، استخدام و گردش شغلی مصوب هیئت مدیره در خصوص تبدیل قرارداد پیمانکاری به مدت معین، و پیرو جلسات متعدد و بررسی‌های انجام شده، بهمن‌ماه سال جاری گزارش امتیازبندی 1760 نفر از پرسنل تأمین نیروی پتروشیمی جم با تعیین مهلت 8 روزه درخواست بررسی مجدد امتیازات از طریق سیستم HRIS به این کارکنان ارسال شد.

 

با دریافت 330 پیام بازنگری امتیازات از کارکنان، کلیه درخواست‌ها مجدداً مورد بررسی قرار گرفت و پس از جمع‌بندی نهایی، 20 درصد فرم‌های دریافتی یعنی 18 نفر به لیست آزمون اضافه شدند.

 

ارزیابی‌های طرح تبدیل وضعیت با توجه به شاخص‌هایی نظیر سابقه کار، چارت سازمانی و گروه شغلی، مشاغل دارای اولویت، عدم وجود مشکل انضباطی، حراستی و HSE، امتیاز آموزش و بومی بودن و عملکرد سه سال گذشته (سال‌های 97، 98 و 99 تا ابتدای 1400) صورت گرفته است که شرکت‌کنندگان آزمون در صورت قبولی به مصاحبه تخصصی دعوت می‌شوند.  

 

سامانه آزمون تبدیل وضعیت توسط تعاونی دانشگاه امیرکبیر طراحی شده و از تاریخ 7 تا 12 اسفندماه، جهت ثبت مشخصات نفرات واجد شرایط ورود به آزمون و اخذ کد رهگیری آغاز به فعالیت کرد. کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون نیز از 17 اسفند در دسترس قرار گرفت که با توجه به تنوع رشته و گروه‌های شغلی 625 نفر مجاز به شرکت در فرآیند آزمون و مصاحبه، 28 دفترچه آزمون مختلف طراحی شده است.

 

گفتنی است آزمون کتبی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی پتروشیمی جم صبح روز جمعه 20 اسفندماه 1400 به شکل همزمان در عسلویه (دانشگاه علمی کاربردی) و تهران (دانشگاه امیرکبیر) برگزار شد.

 

نتایج این آزمون طی اطلاعیه‌های بعدی در سال جدید متعاقباً اعلام می‌گردد.

 

روابط عمومی پتروشیمی جم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied