شمانیوز
شما نیوز

افزون بر 2300 بازدید از صنوف و مراکز مختلف قشم انجام شد

رئیس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم از انجام بیش از دو هزار و 385 مورد عملیات بازدید از صنوف و مراکز مختلف خدماتی اسز سوی بازرسان این کمیته در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 1401، خبر داد.

افزون بر 2300 بازدید از صنوف و مراکز مختلف قشم انجام شد

به گزارش شمانیوز، حسین علی‌زاده با اعلام این مطلب، اظهار داشت: بازرسان کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم از 25 اسفند گذشته تا سومین روز از بهار 1401، این تعداد بازرسی را با هدف پیشگیری از تخلفات مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و صنوف مختلف انجام دادند.

وی ادامه داد: صنوف مختلف شامل فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و پوشاک، کیف و کفش و لوازم خانگی با دو هزار و 248 مورد بازرسی در راس این بازدیدها قرار دارند و مراکز پذیرایی با 103، مراکر اقامتی با 40 و مراکز تفریحی هم با 4 بازدید در رده‌های سوم تا چهارم قرار دارند.

رئیس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم با اعلام اینکه در این مدت 12 واحد صنفی به دلیل ارائه خوب خدمات تشویق شدن، افزود: 159 اخطار کتبی به صنوف مختلف، 709 تذکر شفاهی، دریافت دو تعهد از دو فروشگاه به همراه پلمپ یک واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی و تعلیق پروانه یک واحد صنفی هم از دیگر اقدامات بازرسان این کمتیه بوده است.

به گفته وی، در این مدت 182 لیتر نوشیدنی‌های غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته به همراه 114 کیلوگرم موادغذایی فاسد شناسایی و امحا شده است.

علی زاده بیان داشت: کمیته نظارت و پاسخگویی به شکایات با ۸ تیم متشکل از بازرسین کمیته، اصناف، گردشگری، ماموران بهداشت و نماینده دامپزشکی از تمام صنوف و تاسیسات گردشگری، اماکن اقامتی و اسکله ها بازدید کرده‌اند.

او در خصوص تخلفات صنفی و بهداشتی گفت: با هماهنگی و دستور دستگاه قضا، همزمان با ارائه تذکرات لازم به متخلفان اقدامات قانونی با صنوف متخلف هم انجام می‌شود.

جزیره قشم به دلیل ظرفیت‌های فراوان گردشگری، این روزها میزبان انبوه مهمانان و گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied