شمانیوز
شما نیوز

بازدیدهای میدانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در چهارم فروردین ۱۴۰۱:

از واحد‌های سلامتی و ایمنی تا پروژه سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری

مهندس علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در ادامه بازدیدهای میدانی خود از زیرساخت ها و امکانات گردشگری موجود در نخستین منطقه آزاد شمال کشور، از مراکز ا‌یمنی،سلامتی و امکانات گردشگری ایجاد شده توسط سرمایه گذار خارجی دیدار به عمل آورد.

از واحد‌های سلامتی و ایمنی تا پروژه سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری

به گزارش شمانیوز، مهندس علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در ادامه بازدیدهای میدانی خود از زیرساخت ها و امکانات گردشگری موجود در نخستین منطقه آزاد شمال کشور، از مراکز ا‌یمنی،سلامتی و امکانات گردشگری ایجاد شده توسط سرمایه گذار خارجی دیدار به عمل آورد.

در این برنامه که تعدادی از معاون و مدیران سازمان حضور داشتند، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ابتدا از  مراکز آتش نشانی و اورژانس منطقه دیدار کرده و ضمن گفتگو با کادر ایمنی و درمانی منطقه، از تلاش ها و زحمات مجموعه در حال خدمت رسانی فوق که زمینه حفظ مولفه‌های امنیت و سلامتی مسافرین و گردشگران نوروزی را به صورت ۲۴ ساعته فراهم می کنند قدردانی نمود.

برنامه بعدی بازدید نوروزی مهندس اکبری مقدم، دیدار از مجموعه بهشت پرندگان و آکواریوم فانتاستیک منطقه آزاد انزلی که با سرمایه گذاری ترکیه در حال فعالیت می باشد، بود، مذاکره با مدیران مجموعه و بازدیدکنندگان، از حواشی این دیدار میدانی را تشکیل می داد.

در پایان نیز مدیر عامل سازمان با مطابق با روزهای گذشته نوروز حضور در مجتمع‌های تجاری، با مدیران فروشگاه ها و تعدادی مسافرین در حال خرید از این واحد‌های تجاری به گفتگو پرداخت و دستورات لازم را در خصوص رفع برخی مشکلات و دغدغه های موجود صادر نمود.

گفتنی است در روزهای ابتدایی نخستین نوروز قرن پانزدهم ،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با همراهی مدیران سازمان متبوع خود و نمایندگان بخش خصوصی، در قالب ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر بصورت مستقیم بر عملکرد حوزه های مختلف نظارت داشته و مستمرا از امکانات و خدمات در حال ارائه در این منطقه بازدید دارد.

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

  • منطقه آزاد انزلی
  • منطقه آزاد انزلی
  • منطقه آزاد انزلی
  • منطقه آزاد انزلی
  • منطقه آزاد انزلی
  • منطقه آزاد انزلی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied