شمانیوز
شما نیوز

جلسه هماهنگی کمیته گردشگری ستاد سفر قشم و نیروهای بسیج برگزار شد

جلسه هماهنگی جهت تبیین قوانین و ضوابط نظارت بر تاسیسات گردشگری با حضور قائم مقام کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و معاون سپاه شهرستان، معاون فرهنگی سپاه،فرماندهان حوزه های بسیج، بخشدار حرا و جمعی از نیروهای بسیج حوزه غرب جزیره قشم برگزار شد.

جلسه هماهنگی کمیته گردشگری ستاد سفر قشم و نیروهای بسیج برگزار شد

به گزارش شمانیوز، علیرضا امری کاظمی، رییس کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، با بیان این مطلب، گفت: در این جلسه موضوعاتی پیرامون نحوه همکاری نیروهای بسیج در حوزه تامین امنیت گردشگران و تاسیسات گردشگری، صیانت از فرهنگ جامعه محلی و پیشگیری از هنجارشکنی های احتمالی مطرح شد.

وی ادامه داد: همچنین تفکیک و احترام به حوزه های عملکردی بر اساس قوانین جاری کشور، شیوه بیان تذکر و همچنین نحوه گزارش دهی درباره تخلفات احتمالی مراجعین به تاسیسات گردشگری به کمیته های مربوط به این حوزه، از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مورد گفتگو قرار گرفت.

رییس کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: استفاده بهینه از ظرفیت و توانمندی نیروهای بسیج در شرایطی که تعداد گردشگران ورودی به جزیره چندین برابر میزان معمول است، کمک شایانی به عملکرد کمیته های مربوطه نموده و به ارتقای وضعیت خدمت رسانی و حفظ امنیت و صیانت از گردشگران و به ویژه جامعه محلی قشم که میزبان خیل عظیم گردشگران هستند می نماید.

به گفته امری کاظمی؛ ترویج فرهنگ صحیح گردشگری و فرهنگ سازی بین گردشگران، با همکاری و هم افزایی بخش های مختلف با سرعت بیشتری امکانپذیر می شود.

براساس این گزارش، در بخش دیگری از این جلسه معاون فرهنگی سپاه ناحیه قشم نیز گزارشی پیرامون گشت های صورت گرفته توسط نیروهای بسیج و نظارت بر عملکرد و وضعیت حضور گردشگران در منطقه  ارائه نمود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied