شمانیوز
شما نیوز

استاندار آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل پگاه مطرح کرد:

حمایت کامل از مجموعه پگاه در جهت توسعه پایدار و ایجاد اشتغال

با توجه به ظرفیت موجود و در جهت توسعه پایدار و اشتغال زایی در استان، از شرکت پگاه آذربایجان غربی حمایت همه جانبه می‌شود.

حمایت کامل از مجموعه پگاه در جهت توسعه پایدار و ایجاد اشتغال

به گزارش شمانیوز، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در دیدار با علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران با اعلام این مطلب افزود: در این راستا تمامی دستگاه‌های دولتی را مکلف کرده‌ایم تا با سیاست‌های دولت در راستای رشد اقتصادی در استان همگام شوند تا مجموعه‌های صنعتی موثر از جمله پگاه توسعه یابند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش موثر شرکت پگاه آذربایجان غربی در توسعه و ایجاد اشتغال دراستان تاکید کرد: دولت در بخش سرمایه گذاری که موجب تحرک توسعه‌ای واحدهای تولیدی می‌شود مصمم است.

او با اشاره به وجود ٣ کشور هم مرز و 9 گمرک در استان تصریح کرد: از این ظرفیت باید به نحو مطلوب در جهت توسعه صادرات و تجارت و رونق گردشگردی بهره‌برداری شود تا درآمد سرانه استان نیز افزایش یابد.

علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران نیز گفت: مجموعه پگاه با دریافت روزانه ٣ هزار و ۶٠٠ تن شیرخام از جمله واحدهای تولیدی اثرگذار در کشور و حضور شرکت‌های پگاه ارومیه بادریافت روزانه ١٨٠ تن شیرخام و کشت و صنعت سلماس در این استان نقش موثری دارد.

او تصریح کرد: راه‌اندازی خطوط تولید جدید تا اواسط تابستان در شرکت پگاه آذربایجان غربی منجر به توسعه و اشتغال آفرینی در این مجموعه و استان خواهد شد.

محمدپور با تایید پتانسیل بالا در حوزه صادرات تاکید کرد: توسعه صادرات به کشورهای همجوار در دستور کار صنایع شیر ایران قرار دارد.

گفتنی است، در این دیدار معاون اقتصادی استاندار و مدیرعامل پگاه ارومیه نیز حضور داشتند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied