شمانیوز
شما نیوز

امام‌جمعه شهر لافت جزیره قشم عنوان کرد؛

ستاد اجرایی سفر قشم برای نوروز 1401 سنگ تمام گذاشت

امام‌جمعه اهل سنت شهر لافت قشم گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با مدیریت رئیس این ستاد برای رفاه حال ساکنان و انبوه میهمانان و گردشگران نوروز 1401 قشم، سنگ تمام گذاشت.

ستاد اجرایی سفر قشم برای نوروز 1401 سنگ تمام گذاشت

به گزارش شمانیوز، شیخ احمد پوازی که به‌اتفاق شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر پس از دیدار با افشار فتح‌الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، اظهار داشت: به نمایندگی از سوی مردم نجیب و میهمان‌دوست بندر و شهر تاریخی لافت از اقدامات مدیریتی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: تا پایان تعطیلات نوروزی به‌عنوان یاوران ستاد اجرایی خدمات سفر قشم باروی باز، پذیرای انبوه میهمانان و گردشگران در بندر تاریخی لافت بخواهیم بود و امیدواریم مردم پس از پایان تعطیلات با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به‌سلامت به شهر و دیار خود بازگردند.

امام‌جمعه اهل سنت شهر لافت شهرستان قشم همچنین اظهار امیدواری کرد که سال 1401 به‌عنوان نخستین سال از قرن 15، برای رهبر معظم انقلاب، دولت مردمی و همه ملت شریف ایران سالی همراه با سلامتی و موفقیت باشد.

جزیره قشم در جنوب ایران به دلیل ظرفیت‌های مهم گردشگری با برند جهانی در طول سال و به‌ویژه در مناسبت‌ها و تعطیلات مختلف ازجمله نوروزی، مملو از میهمانان و گردشگرانی از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است که با سفر به این منطقه از ظرفیت‌های مهم و دیدنی آن، دیدن می‌کنند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied