شمانیوز
شما نیوز

17 شب جشن و سرور نوروزی در قشم

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره نوروزی قشم تا 12 فروردین در شمالی و جنوبی‌ترین اماکن متراکم جمعیتی ادامه دارد.

17 شب جشن و سرور نوروزی در قشم

به گزارش شمانیوز، حسین مرادی بابیان این مطلب افزود: جشنواره نوروزی قشم از 25 اسفندماه آغاز شده و هر شب از ساعت 18:30 تا 21:30 در فرهنگسرای جزیره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره همچنین شور و سرور را از ساعت 21 تا 24 برای میهمانان نوروزی و ساکنان جزیره در پارک زیتون به ارمغان می‌آورد.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم بیان کرد: کمدین‌های مطرح  استان هرمزگان جشنواره نوروزی قشم هنرنمایی می‌کنند و شعبده‌بازی، جُنگ شادی و مسابقه از دیگر برنامه‌ها است.

مرادی گفت: 10 غرفه صنایع‌دستی در فرهنگسرای منطقه آزاد قشم هنر دستان توانمند بومیان جزیره را در اوج ظرافت، زیبایی و شکوه به میهمانان نوروزی قشم عرضه می‌کنند.

وی عنوان کرد: همچنین همه‌روزه مسافران و گردشگران در هر یک از مبادی ورودی سه‌گانه منطقه آزاد قشم با هنرنمایی دو گروه فرهنگی هنری مطرح در حوزه موسیقی جزیره و نمایش عروسکی استقبال می‌شوند.

جزیره قشم با دارا بودن تنها ژئوپارک جهانی یونسکو در خاورمیانه و جاذبه‌های بکر طبیعی، تاریخی و فرهنگی در کنار مراکز تجاری گسترده از ظرفیت گردشگری بسیار بالایی برخوردار است.

سفر به قشم از سه مسیر هوایی(فرودگاه بین‌المللی قشم)، زمینی(سفر با خودروهای شخصی و عمومی از طریق بندر پهل به بندر لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی(از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به بندر مسافری شهید ذاکری قشم) امکان‌پذیر است.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied