شمانیوز
شما نیوز

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور؛

دبیرخانه شورایعالی مناطق‌آزاد ذیل وزارت اقتصاد الحاق‌ نمی‌شود

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در واکنش به طرح الحاق دبیرخانه شورایعالی مناطق‌آزاد در ذیل وزارت اقتصاد، عنوان کرد: این کار صورت نخواهد گرفت.

دبیرخانه شورایعالی مناطق‌آزاد ذیل وزارت اقتصاد الحاق‌ نمی‌شود

به گزارش شمانیوز، «محسن رضایی» در جریان سفر به منطقه آزاد اروند و در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه، اظهار داشت: فرصت‌ها و ثروت‌های بسیاری در منطقه وجود دارد اما مردم از آن منتفع نیستند، مشکل اصلی ما تحریم‌های داخلی است که دست و پای مردم را برای فعالیت بسته است.

رضایی با اشاره به اینکه مناطق‌آزاد نیازمند حمایت‌های قانونی هستند، افزود: حدود اختیارات مناطق‌آزاد روشن نیست، مصوباتی را در ستاد اقتصادی دولت تهیه کرده‌ایم و به‌زودی ابلاغ می‌شود‌. سعی خواهیم کرد که منطقه آزاد اروند همچون دوران دفاع مقدس که آبادان و خرمشهر دژ مستحکمی برای تمام ملت ایران بودند، اقتصاد این منطقه شکوفا شود.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور همچنین در واکنش به طرح الحاق دبیرخانه شورای‌عالی مناطق‌آزاد در ذیل وزارت اقتصاد، عنوان کرد: این کار صورت نخواهد گرفت چرا که کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام این مصوبه را مغایر با قانون اساسی و مغایر با مصوبات احکام دائمی برنامه ششم توسعه دانسته است.

 

فرینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied