شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی:

ضرورت بهره گیری سازمان تبلیغات اسلامی از شیوه های خلاقانه و نوآورانه برای حل مسائل روز جامعه

حجت الاسلام والمسلمین نجیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، مرادی معاون اداری مالی اداره کل، سلیمی مسئول حوزه ریاست اداره کل و محمد هادی سمتی مدیراداره تبلیغات اسلامی شهرستان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق دیدار و گفتگو کرد.

ضرورت بهره گیری سازمان تبلیغات اسلامی از شیوه های خلاقانه و نوآورانه برای حل مسائل روز جامعه

به گزارش شمانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین نجیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، مرادی معاون اداری مالی اداره کل، سلیمی مسئول حوزه ریاست اداره کل و محمد هادی سمتی مدیراداره تبلیغات اسلامی شهرستان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن تبریک سال جدید گفت: شهرستان بافق زیرساخت های مناسب برای برگزاری مراسمات مختلف را دارد و می توانیم میزبان برنامه های سازمان باشیم.

مشاور مدیرعامل صندوق حمایت از بازنشستگان فولاد کشور خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیازمند یک عملیات جدی است و باید اقدامات مختلف و موثری انجام دهد. دین جزئی از اقتصاد است و یکی از مسائلی که از سوی روحانیت باد انجام گیرد آن است که بصورت جدی به مسائل ورود پیدا کنند و مشغول شوند. .

حمیدیان با تاکید به ضرورت بهره گیری سازمان تبلیغات اسلامی از شیوه های خلاقانه و نوآورانه برای حل مسائل روز جامعه تصریح کرد: در این خصوص باید مردم و سلبریتی ها را نیز درگیر کنیم وگرنه عده ای دیگر جایگزین می شوند.

در ادامه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اظهار خرسندی از دیدگاه مثبت مدیرعامل شرکت به مسائل اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد ظرفیت های بسیار خوبی دارد و به آموزش نیروهای کاربردی براساس موضوعات روز جامعه پرداخته و تلاش های بسیاری می کند،ما توانایی و قدرت خلاقیت و نوآوری را داریم اما فرصت ارائه و کار داده نشده است.

 

مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied