شمانیوز
شما نیوز

پیام سرپرست منطقه آزاد قشم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان جهان به‌ویژه مردم نجیب و شریف جزیره زیبای قشم تبریک و تهنیت گفت.

 پیام سرپرست منطقه آزاد قشم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش شمانیوز، متن پیام تبریک دکتر افشار فتح الهی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی است.

ماه رمضان، فرصتی برای دعا، نیایش و شب‌زنده‌داری است، فرصتی که عشق ملکوتی و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد، چراکه تلاوت قرآن و رعایت تقوا، زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی متعالی را برای انسان‌ها فراهم می‌سازد.

امید است که در ماه تقویت اراده و رهایی از زنجیر وابستگی‌ها، با بهره‌گیری از تعالیم قرآن و سنّت حسنه پیام‌آور نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) شاهد تقویت روحیه برادری و همدلی میان مسلمانان جهان بوده و برای گسترش صلح و امنیت پایدار در پهنه گیتی تلاش کنیم.

امیدوارم در جزیره زیبای قشم نیز همگی با تهذیب نفس، دل‌وجان‌ را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و از سفره پربرکت فیوضات این ماه خجسته بهره‌مند شویم.  در پایان ضمن تبریک این ماه مبارک به تمام مسلمانان جهان به‌ویژه مردم نجیب و شریف جزیره زیبای قشم، امیدوارم بهره‌مندی لازم از این ماه پرفیض برکت نصیب همه روزه‌داران عزیز گردد.

افشار فتح الهی

سرپرست منطقه آزاد قشم

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied