شمانیوز
شما نیوز

مدیر کردستان در دیدار با رییس سازمان نظام مهندسی تاکید کرد؛

تدوین برنامه جامع احیای بافت های فرسوده شهری با کمک سازمان نظام مهندسی

در نشستی با حضور مدیران سازمان نظام مهندسی تفاهم نامه همکاری بانک مسکن با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با بیش از هشت هزار عضو منعقد شد.

تدوین برنامه جامع احیای بافت های فرسوده شهری با کمک سازمان نظام مهندسی

به گزارش شمانیوز؛ امید راست بین مدیر شعب استان کردستان در آیین انعقاد این تفاهم نامه گفت: سابقه همکاری و تعاملات بانک و نظام مهندسی از سالیان گذشته ادامه داشته و درصدد هستیم ضمن بازنگری چارچوب مراودات و نقاط مشترک همکاری، فصل جدیدی از همکاری های فیمابین را تعریف کنیم.

راست بین از حمایت های سازمان نظام مهندسی در راه اندازی باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان تقدیر کرد و افزود: زیربنای اقدامات و حوزه های کاری مشترک باید به نحوی گذاشته شود که قائم به فرد نباشد و در صورت جابجایی مدیران و افراد، خللی در انجام امورات و پیشرفت پروژه های از پیش تعریف شده، وارد نشود.

وی ضمن بیان این نکته که سهم استان در پرداخت تسهیلات در مقایسه با میانگین کشوری بسیار کمتر است، اظهار کرد: تحقق اهداف مشترک و اجرای پروژه های ماندگار حوزه مسکن و ساختمان بویژه احیای بافت های فرسوده، نیازمند همدلی و مشارکت همگانی است و مصمم هستیم ضمن ارائه مشاوره های لازم مالی و بانکی و تسریع پرداخت تسهیلات در این بخش، زمینه ورود اثرگذار فعالان حوزه مسکن و ساختمان را فراهم کنیم.

در این دیدار پدرام گروهی رئیس سازمان نظام مهندسی نیز با اشاره به ظرفیت های مناسب بخش مسکن در توسعه همه جانبه استان، اظهار داشت: صنعت مسکن از مولفه های اصلی تولید ناخالص استان است که انتظار داریم تعامل موثر بابت افزایش سهم استان از گردش مالی در حوزه مسکن افزایش یافته و به تبع آن ضمن تخصصی نمودن فرآیندهای اجرائی، کاهش قیمت تمام شده مسکن نیز به سرانجام برسد.

گروهی تصریح کرد: توانمندی مجموعه همکاران سازمان نظام مهندسی کمک قابل توجهی به اجرای علمی و به صرفه پروژه های کلان استانی و ملی می کند و درصدد هستیم با افزایش سطح مراودات و استفاده از توان بانک مسکن در تامین مالی و ارائه تسهیلات تخصصی بخش مسکن، روند دسترسی اقشار مختلف جامعه به مسکن با کیفیت و ارزان قیمت را تسریع کنیم.

در ادامه کارشناسان دو طرف ضمن تشریح فصل مشترک همکاری و اقدامات پیش رو در روزهای پایانی سال، بر اجرای صحیح تفاهم نامه و تشکیل جلسات منظم رفع ابهام تاکید کردند.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری با سازمان نظام مهندسی با بیش از هشت هزار عضو منعقد شد.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied