شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بیمه میهن:

ادامه حیات یک مجموعه اقتصادی در گرو برنامه ریزی و هدف گذاری است

نخستین جلسه شورای مدیران شرکت بیمه میهن با حضور مدیرعامل و با دستور کار تشریح و تبیین برنامه های سال جدید برگزار شد.

ادامه حیات یک مجموعه اقتصادی در گرو برنامه ریزی و هدف گذاری است

به گزارش شمانیوز؛ رسول آریان پور مدیرعامل این شرکت در این جلسه با قدردانی از تلاش همه ارکان شرکت - معاونان، مدیران، روسا و سرپرستان شعب، نمایندگان و احاد کارکنان – در پیشبرد امور و تحقق اهداف شرکت در سال 1400 برغم مسائل و مشکلات موجود، ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با تلاش و کوشش همه ارکان شرکت اقدامات خوبی برای مجموعه میهن رقم بخورد.

وی ادامه حیات و بقای شرکت را در گرو برنامه ریزی، هدف گذاری و تلاش مستقیم تک تک مدیران و کارکنان شرکت دانست و با اشاره به ظرفیت بیمه میهن گفت باید تلاش کنیم در مرحله جدید فعالیت شرکت، جهشی رقم بخورد و سهم بازار را افزایش دهیم.

آریان پور با بیان اینکه برنامه ریزی باید افق بلندمدت داشته باشد گفت اما ما برای کوتاه مدت برنامه هایی تدوین و تنظیم کرده ایم تا چرخ شرکت بچرخد و خروجی مطلوبی داشته باشد. وی افزود استارت کار در بخش های مختلف از جمله در فناوری اطلاعات زده شده و به مرور تکمیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، امیدواریم بتوانیم در جهت اهداف مجموعه و ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف برنامه ریزی های مناسبی داشته و با فراهم ساختن شرایط در همین راستا گام برداریم.

مدیرعامل بیمه میهن از سوی دیگر نظارت دقیق و کارفرمایی بر اجرای مناسب برنامه ها، تقویت سیاست مشتری مداری در همه ارکان شرکت، توجه به فناوری های جدید جهت تسهیل امور بیمه گری و ارائه خدمات آسان به مشتریان با هدف صرفه جوئی در هزینه ها را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه تصمیمات سازمانی و جمعی در مجموعه باید بر تصمیمات فردی ارجحیت داشته و حکم فرما باشد؛ گفت لازم است در این زمینه نفع همه ذینعفان مدنظر قرار بگیرد و توام با دانش، دیانت و عقلانیت باشد.

آریان پور با بیان این موضوع که چاره کار اتفاق معجزه آسا نیست و راه علاج آن در کشور تولید است و برای ما نیز به عنوان شرکت بیمه میهن تولید حق بیمه ملاک است، گفت: هر چقدر تولید حق بیمه مطلوب باشد، شرکت مانده و خروجی مطلوب تری خواهد داشت و این موضوع لازم است در دستورالعمل ها و بخش نامه ها لحاظ و یک اصل مهم تلقی شود.

وی با بیان اینکه جذب مشتری امری نه چندان دشوار، اما حفظ مشتری وظیفه ای بس سنگین و مهم است یادآور شد در راهبرد سال جاری با حضور مدیران جدید ذیربط اقدامات مهمی را در این حوزه شاهد خواهیم بود که همه موظف به مشارکت در آن هستند.

آریان پور با تأکید بر اینکه برای پیشبرد امور شرکت در شرایط فعلی نیازمند اتکاء به سه خصلت صبر، اخلاق و عزم راسخ هستیم؛ گفت این خصایص محور عملکرد و مراودات درون سازمانی است و رعایت آنها برای حفظ و جذب بیمه گذاران متعهد و فراهم کردن شرایط جدید خدمتی به منظور تحقق تأمین و امنیت در راستای حفظ سرمایه های ملی، رسالت پیش روی ماست.

مدیرعامل بیمه میهن برگزاری مجمع عمومی برای افزایش سرمایه شرکت، سیاست خرده فروشی، حفظ و تعامل بیشتر با شرکت های بیمه و بیمه گذاران راهبردی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اقدامات موثر در امر ریکاوری، توسعه شبکه نمایندگان با اختیارات و قابلیت فروش، پیگیری وصول مطالبات تا حصول نتیجه مطلوب و استفاده از ظرفیت آئین نامه 85 شورای عالی بیمه را از جمله ی سیاست ها و برنامه های پیش روی بیمه میهن در سال جدید برشمرد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل بیمه میهن، عباسعلی فراشیانی را به عنوان سرپرست جدید معاونت فنی و سیدکاظم ملکوتی را به عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه بازاریابی معرفی و از خدمات سه ساله مهدی گشادرو در کسوت سرپرست معاونت فنی بیمه میهن تشکر و قدردانی کرد.

 

روابط عمومی بیمه میهن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied