شمانیوز
شما نیوز

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست :

شهرک تحقیقاتی کاوش می تواند در تحقق شعار سال سرآمد باشد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از شهرک تحقیقاتی کاووش ایدرو در منطقه ساوجبلاغ البرز اعلام کرد : با توجه به مجاورت این شهرک با پارک علم و فناوری، جانمایی و موقعیت قرارگیری، زیرساخت های مطلوب ورعایت شاخصه های محیط زیستی با اهتمام مسوولان می تواند در جهت تحقق شعار سال سرآمد باشد.

شهرک تحقیقاتی کاوش می تواند در تحقق شعار سال سرآمد باشد

به گزارش شمانیوز؛ علی سلاجقه  در این بازدید تصریح کرد :  انتظار می رود در سالی که شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری به عنوان محور فعالیت ها بیان شده شرکت های دانش بنیان که گره گشای مشکلات هستند در شهرک صنعتی کاوش پای کار بیایند .

وی همچنین  از استانداری البرز و سایر  سازمان  های مرتبط  خواست نسبت به همکاری بین بخشی و هم افزایی استانی و ملی جهت  تکمیل هر چه سریعتر  این شهرک تحقیقاتی اقدام کنند.

مهرداد مظفری مجری طرح شهرک تحقیقاتی کاوش نیز در این  بازدید گزارشی از آخرین تحولات و روند اجرایی تکمیل این طرح ارائه کرد .

بازدید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از شهرک تحقیقاتی کاوش  در حاشیه سفر  رئیس جمهور و هیات دولت به استان البرز صورت گرفته است  .

شهرک  تحقیقاتی کاوش زیر مجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با فراهم آوردن زیر ساخت های لازم ، آماده ایجاد یک زیست بوم فناورانه برای فعالیت شرکت های دانش بنیان در پنج حوزه فناوری های خودرو ، ساختمان ، مواد پیشرفته ، الکترونیک و آی تی با هدف تجاری سازی ایده ها و رسوخ فناوری در صنعت در دست احداث است .

 

ایدرونیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied