شمانیوز
شما نیوز

در باب بیمه درمان بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون اولین شرکت ارائه دهنده بیمه درمان انفرادی بوده و از این بیمه نامه به عنوان محصول استراتژیک این شرکت یاد می شود.

در باب بیمه درمان بیمه تعاون

به گزارش شمانیوز، این شرکت به عنوان نخستین ارائه دهنده بیمه درمان انفرادی شناخته می شود؛ در ادامه نگاهی داریم به اظهارات مدیران بیمه تعاون نسبت به بیمه درمان:

یونس مظلومی، مدیرعامل: «بیمه تکمیلی انفرادی برخلاف بیمه های درمان گروهی صنعت بیمه، زیان ده نخواهد بود» و «بیمه درمان انفرادی یکی از محصولات استراتژیک ما به شمار می رود»؛ همچنین «صدور این بیمه نامه نیز به صورت آنلاین است».

محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی: در رشته بیمه درمان، هم اکنون بیمه درمان خانواده شرکت بیمه تعاون به عنوان یکی از معدود ارائه دهندگان این رشته در صنعت بیمه در حال خدمت رسانی است.

محمدحسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی: دارنده بیمه زندگی می‌تواند از خدمات بیمه درمان شامل پرداخت هزینه دندان‌پزشکی، تجمیع پاراکلینیکی، بستری و جراحی برخوردار شده و به زودی پوشش «هزینه های مشاوره درمانی» نیز به این بیمه نامه اضافه خواهد شد.

مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران: بیمه نامه های درمان انفرادی و توقف کسب و کار ناشی از ایپدمی این شرکت از طریق سایت دکتر بیمه به صورت غیرحضوری قابل فروش است و بیش از ۵۰ درصد بیمه درمان انفرادی شرکت نیز از این طریق فروخته می شود؛ همچنین هر بیمه گزار خسارت دیده بیمه تعاون، کمتر از یک ماه در بیمه های درمان، خسارت خود را دریافت خواهد کرد.

شایان ذکر است که در خصوص بیمه های درمانی، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت معتقد است که «هم اکنون در ایران حدود 10 میلیون نفر بیمه درمان تکمیلی دارند که رقم خوبی است و امروز صنعت بیمه بخشی از هزینه‌های بخش درمان و وزارت بهداشت را قبول کرده است که بیشتر این خدمات را باید بخش بهداشت و درمان به جامعه ارائه می‌کرد. بیمه درمان تکمیلی سال‌هاست که برای صنعت بیمه سودآور نیست و زیان‌ده است و نه تنها از این بخش سودی عاید صنعت بیمه نمی‌شود بلکه سوبسید نیز می‌دهد. در حالیکه ارائه انواع خدمات درمانی با اختصاص سوبسید کافی وظیفه حاکمیت است.»

با اینحال با توجه به خدمات ارائه شده بیمه تعاون در بخش درمان، او مطرح می کند که «امروز تقریبا بیمه پایه فقط 10 درصد هزینه‌های درمان را تقبل می‌کند و 90 درصد هزینه‌های درمان توسط بیمه تکمیلی پرداخت می‌شود. ما از سال 97 علاوه بر ارائه بیمه درمانی تکمیلی گروهی به صورت انفرادی نیز افراد را تحت پوشش قرار می­دهیم و خوشبختانه کسانی که تحت پوشش قرار گرفتند بیشترین میزان رضایت را دارند و در بین همه مشتریان ما بیشترین میزان رضایت از طرف کسانی است که بیمه تکمیلی انفرادی را خریداری کرده‌اند و صد در صد کسانی که سال 97 و 98 از ما بیمه تکمیلی خریدند سال بعد بیمه خود را تمدید کرده اند.»

وی پیشتر نیز بیان کرده بود که با استراتژی های مطلوب اتخاذ شده در بیمه تعاون، این شرکت موفق شده است که «به گونه ای برنامه ریزی کند که رشته درمان بیمه تعاون با ارائه راهکارهای نوین به یک رشته سود ده تبدیل شود».

 

روابط عمومی بیمه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied