شمانیوز
شما نیوز

کاتالیست های HDS؛ تجربه ای نوین در صنایع شیمیایی

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (ICIIC)، از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آلکیل‌ بنزن خطی (LAB)، آلکیلات سنگین (HAB) و نرمال پارافین در منطقه خاورمیانه می‌باشد.

کاتالیست های HDS؛ تجربه ای نوین در صنایع شیمیایی

به گزارش شمانیوز؛ شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (ICIIC)، از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آلکیل‌ بنزن خطی (LAB)، آلکیلات سنگین (HAB) و نرمال پارافین در منطقه خاورمیانه می‌باشد. ارتباط نزدیک مجموعه خوارزمی و مجموعه ICIIC در طی سال های اخیر، بازدید ها، جلسات و تبادل اطلاعات فنی را در بر داشته و در نهایت در اواخر سال 1400، در خصوص کاتالیست های HDS فاز گازی تولیدی گسترش فناوری خوارزمی، وارد مرحله جدیدی گردید.

انعقاد قرارداد تولید این کاتالیست ها میان دو مجموعه منعقد گردید و تولید آن در سال 1401 آغاز شد و با همت تلاشگران تولید، تحویل دهی این محصول در فصل بهار نخستین سال قرن جدید به انجام خواهد رسید.

«گسترش تولید و فناوری بر بنیان دانش» رویکردی است نوین در آغاز قرن پانزدهم تا با حضور در صنایع جدید و توسعه دانش فنی تولید کاتالیست ها و جاذب هایی که پیش از این در کشور تولید نمی شده اند، گام های بلندتری در راستای سربلندی نام عزیز «ایران» برداریم.

 

روابط عمومی شرکت گسترش فناوری خوارزمی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied