شمانیوز
شما نیوز

طاهرزاده در جلسه استانداری سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

اقدامات پنجگانه ایمپاسکو در توسعه معدنی استان

امیر علی طاهرزاده مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، اقدامات پنجگانه این شرکت در جهت توسعه معادن استان سیستان و بلوچستان را اعلام کرد.

اقدامات پنجگانه ایمپاسکو در توسعه معدنی استان

به گزارش شمانیوز، طاهرزاده در جلسه ای با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو، داوود شهرکی معاون هماهنگی اقتصادی استاندار و ایرج حسن زاده سرپرست سازمان صمت استان تصریح کرد: انجام فعالیت های اکتشافی در حدود ۲۱ هزار کیلومتر مربع در ۵ پهنه اکتشافی، برگزاری مزایده و انتخاب سرمایه گذار معدن مس-طلای جانجا و معدن طلای سیاه جنگل، بهره برداری از واحد آنتیموان سفیدابه و فعالیت های اکتشافی در معادن مرتبط آنتیموان در قالب راهبری و امضای تفاهمنامه با دانشگاه های استان به منظور استفاده از توانمندی در بخش های اموزشی و پژوهشی، محورهای اصلی فعالیت های ایمپاسکو در سیستان و بلوچستان محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه معادن مناطق کم برخوردار از اهداف اصلی این شرکت است، افزود: فعالیت های اکتشافی در پنج پهنه اکتشافی در ۲۱هزار کیلومتر مربع به اتمام رسیده و از مساحت فوق، ۳۵۰ کیلومتر مربع به عنوان تارگت اصلی انتخاب شده است.

فعالیت در ۱۱ پروانه اکتشافی

طاهرزاده همچنین گفت: در کنار این امر فعالیت اکتشافی در ۱۱ پروانه اکتشافی در این استان در حال انجام است.

به گفته مدیر عامل ایمپاسکو، فرایند انتخاب سرمایه گذار معدن مس- طلا جانجا انجام و قرارداد آن امضا و ابلاغ شده و در هفته اتی تحویل زمین انجام خواهد شد.

طاهرزاده اظهار داشت: برنامه احداث واحد فراوری طلا از سوی سرمایه گذار در محدوده سیاه جنگل در حال انجام است.

به گفته وی، شرکت راهبر، بهره برداری از واحد آنتیموان سفیدابه نیز برنامه توسعه واحد تولید پودر و شمش و انجام فعالیت های اکتشافی جهت تامین پایدار خوراک مورد نیاز را در دست اجرا دارد.

طاهرزاده همچنین به انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه های سیستان و بلوچستان و زابل در جهت انجام فعالیت های اموزشی و پژوهشی اشاره کرد .

قطار توسعه معادن

در این نشست ایرج حسن پور سرپرست سازمان صمت استان نیز با اشاره به اقدامات ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در سیستان و بلوچستان گفت: قطار توسعه معادن استان از سوی مجموعه ایمیدرو به حرکت درامده و این امر نوید بخش رشد اشتغال در استان است.

 

 

روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied