شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل صندوق فولاد در بازدید از فولاد مبارکه مطرح کرد؛

صندوق فولاد به دنبال کسب رضایت‌مندی کارکنان صنایع زیرمجموعه خود است

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: ما به دنبال کسب رضایت‌مندی کارکنان صنایع زیرمجموعه صندوق فولاد هم در حین کار و هم پس از بازنشستگی آنان هستیم.

صندوق فولاد به دنبال کسب رضایت‌مندی کارکنان صنایع زیرمجموعه خود است

به گزارش شمانیوز، حسین عامریان مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه، در دیدار با مدیرعامل و معاونین این شرکت با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت جهاد تبیین اظهار کرد: ما باید اقداماتی که می‌خواهیم انجام دهیم و اقداماتی که انجام داده‌ایم را به خوبی به مردم اعلام کنیم.

وی هدف اصلی خود از حضور در فولاد مبارکه را تلاش برای رفع مشکلات مرتبط با حوزه سرمایه‌های انسانی این شرکت برشمرد و افزود: به دنبال کسب رضایت‌مندی کارکنان صنایع زیرمجموعه صندوق فولاد هم در حین کار و هم پس از بازنشستگی آنان هستیم.

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با اشاره به اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با همه موانعی و سختی‌هایی که داشت، راهکارهای قانونی خود را طی کرد و با موفقیت محقق شد.

عامریان با اشاره به دغدغه و احساس مسئولیت صندوق فولاد نسبت به وضعیت افراد تحت پوشش این صندوق اذعان داشت: صندوق فولاد آمادگی لازم برای رفع مشکلات کارکنان شاغل و بازنشسته فولاد مبارکه به عنوان کسانی که در صف مقدم جهاد اقتصادی کشور هستند را دارد.

وی ابرازداشت: صندوق فولاد در راستای حمایت از کارگران و کارکنان فولاد مبارکه که تحت پوشش این صندوق هستند، آماده هرنوع همکاری با فولاد مبارکه است تا رضایت‌مندی حداکثری ایجاد شود و مردم ماحصل این تغییر رویکرد را احساس کنند؛ امیدوارم شرایط مناسبی را برای بازنشستگان صندوق فولاد ایجاد کنیم.

وی در پایان بر ضرورت حل مشکل چندین ساله مشارکان شاغل صندوق فولاد که دغدغه اصلی این عزیزان در خط مقدم تولید است، تاکید کرد.

لازم به ذکر مدیرعامل صندوق فولاد در پایان با جمعی از بازنشستگان شرکت فولاد مبارکه دیدار و گفت‌وگو کرد و شنونده مسائل و مشکلات پیشکسوتان عرصه تولید بود.

 

 کارکنان و بازنشستگان تحت پوشش صندوق فولاد نیازمند حمایت این صندوق از حقوق آنان است

 محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز در این دیدار با تأکید بر ضرورت اهمیت وضعیت کارکنان و بازنشستگان تحت پوشش صندوق فولاد اظهار کرد: کارکنان و بازنشستگان تحت پوشش صندوق فولاد نیازمند حمایت ویژه این صندوق از حقوق آنان است.

وی افزود: صندوق فولاد و شرکت فولاد مبارکه از نظر ساختار، در برخی نقاط مشابهت‌هایی و در برخی نقاط دیگر نیز همکاری‌هایی با یکدیگر دارند که ازجمله مهم‌ترین این مشابهت‌ها می‌توان به میلیون‌ها سهام‌دار و ذینفعان متعدد این دو اشاره کرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به تخصصی بودن و تولیدی بودن ساختار فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه به واسطه‌های استراتژی‌های تدوین‌شده خود در کسب‌وکارهای جدید نیز ورود پیدا کرده که احتمال سرمایه‌گذاری‌های جدید در برخی حوزه‌ها به صورت مشترک میان فولاد مبارکه و صندوق فولاد نیز وجود خواهد داشت که در همین راستا می‌توان کمیته‌ای را تشکیل داد.

وی با پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای برای بازبینی در سبد سرمایه‌گذاری‌های فولاد مبارکه و صندوق بازنشستگی فولاد کشور و کمیته‌ای برای بررسی راهکارهای حمایت از کارکنان صندوق فولاد، به حضور برخی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق فولاد در زنجیره فولاد کشور اشاره کرد و اذعان داشت: برای استخراج ارزش افزوده بیشتر از زنجیره فولاد، می‌توانیم همکاری‌های مشترکی را با صندوق فولاد تعریف کنیم.

 

روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied