شمانیوز
شما نیوز

تأمین مالی 150 شرکت دانش بنیان توسط بانک صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن: این بانک در سال گذشته به 150 شرکت دانش بنیان که از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بانک معرفی شده اند، 440 فقره تسهیلات پرداخت کرده است.

تأمین مالی 150 شرکت دانش بنیان توسط بانک صنعت و معدن

به گزارش شمانیوز، دکتر علی خورسندیان اظهار داشت: این بانک در سال گذشته، 1540 میلیارد ریال به شرکت های معرفی شده از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی مطابق تفاهم نامه منعقده با آن صندوق پرداخت کرده است.

وی افزود: 34 هزار و 470 میلیارد ریال تسهیلات نیز از منابع داخلی این بانک به شرکت هایی که طبق درگاه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانش بنیان شناخته می شوند و 942 میلیارد ریال نیز از محل قراردادهای منعقده با صندوق توسعه ملی با معرفی نامه از معاونت مزبور از سوی بانک صنعت و معدن به شرکت های دانش بنیان پرداخت شده است.

دکتر خورسندیان با اشاره به لزوم ایجاد بستر مناسب برای حمایت از شرکت های دانش بنیان بیان داشت: استفاده از ایده های نو و نتایج تحقیقات و پژوهش ها در حوزه های مختلف صنعتی و تجاری سازی آنها نیازمند ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان است که لازمه آن هم تأمین مالی به موقع و سرمایه گذاری مناسب اینگونه شرکت هاست و بانک صنعت و معدن با همکاری چندین دانشگاه و سازمان ها و نهادهای ذیربط اقدامات خوبی در این زمینه به انجام رسانده است.

مدیرعامل بانک صنعت ومعدن تأکید کرد: امسال نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در دستور کار قرار دارد و این بانک آمادگی خود جهت پذیرش برای اعطای تسهیلات و ارایه انواع خدمات بانکی از جمله صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبار اسنادی و سایر خدمات بانکداری خرد را در جهت مساعدت و تسهیل امور شرکت های یاد شده اعلام می دارد.

 

روابط عمومی بانک صنعت و معدن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied