شمانیوز
شما نیوز

واحدهای مستقر در پیام از ظرفیت بورس برای توسعه فعالیت های خود بهره گیرند

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اینکه شرکت داده های آسیا تک مستقر در این منطقه به زودی وارد بورس خواهد شد اعلام کرد که این در حالی است که سایر واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در پیام می توانند از این فرصت برای توسعه و ارتقای فعالیت های خودبهره گیرند.

واحدهای مستقر در پیام از ظرفیت بورس برای توسعه فعالیت های خود بهره گیرند

به گزارش شمانیوز؛ هم اکنون شرکت هایی از جمله  مادیران، ارتباطات سیار ایران( همراه اول) و داده گستر عصر نوین های وب مستقر درپیام در بورس حضور دارند که در آینده ای نزدیک با افزوده شدن شرکت داده های آسیا تک ، این تعداد به چهار شرکت خواهد رسید.

این در حالی است که با قرار گرفتن هر چه بیشتر واحدهای تولیدی وصنعتی امکاناتی از جمله امکان تأمین مالی از طریق عرضه سهام، استفاده از معافیت های مالیاتی، به روز رسانی ارزش واقعی شرکت، کسب وجهه، اعتبار و اعتماد عمومی، افزایش اعتبار داخلی و خارجی و تأمین مالی و سهولت در استفاده از تسهیلات بانکی و سایر ابزارهای تأمین مالی برای آنها فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است که این امیدواری وجود دارد که تعداد بیشتری از شرکت های مستقر در این منطقه وارد بورس شده و با بهره گیری از این ظرفیت زمینه توسعه هر چه بیشتر  روند فعالیت ها و اهداف توسعه ای آنها فراهم شود.

از سوی دیگر با توجه به اینکه امروز این منطقه به عنوان یکی از مهم ترین قطب های اقتصاد دیجیتال مطرح است و قرار گرفتن هر چه بیشتر شرکت های مستقر در این منطقه در فرآیندهایی از جمله بورس می تواند ما را هر چه بیشتر در رسیدن به این مهم یاری سازد.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied