شمانیوز
شما نیوز

راه اندازی نخستین دیتاسنتر اختصاصی ابر آروان در منطقه ویژه اقتصادی پیام

نخستین دیتاسنتر اختصاصی ابر آروان به نام بامداد توسط بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه‌اندازی شد.

راه اندازی نخستین دیتاسنتر اختصاصی ابر آروان در منطقه ویژه اقتصادی پیام

به گزارش شمانیوز، با راه‌اندازی این دیتاسنتر از این پس مشتریان و متقاضیان می‌توانند ابرک‌های خود را در بامداد بسازند.

دیتاسنتر بامداد از سه مسیر با ۲ مرکز شرکت ارتباطات زیرساخت در ارتباط است تا پایداری اینترنت بامداد به بهترین شکل حفظ شود. طراحی ژنراتورها با سه Source متفاوت انجام‌شده و هنگام اختلال برق در هر Source  وجود لایه‌های دیگر فعالیت مستمر بامداد را پ بارگذاری از رایانه وشش ‌می‌دهد.  

گفتنی است در  سخنرانی‌های فنی سوار ابرها که در پنجمین رویداد سوار ابرها انجام شد از ارایه‌ی نسل جدید Load Balancer آروان، قابلیت Active Health Check، نسخه جدید امنیت ابری، نسل جدید محصول سرور ابری، Dedicated Server Cloud، اضافه شدن TCP Proxy و ارتقای قابلیت ارسال لاگ و همچنین  اضافه شدن Edge Computing به CDN و سرویس بوم به محصول سرور ابری آروان در آینده‌ی نزدیک خبر داده شد.

ابر آروان در این رویداد هم‌چنین از ۲۴ساعته‌ شدن مرکز تماس ابر آروان برای پاسخ‌گویی بهتر به مشتریان، حمایت از پروژه‌های متن باز، همکاری استراتژیک با زیتل برای ارایه‌ی 5G Cloud و سرمایه‌گذاری آروان در استارت‌آپ اسپارا خبر داد.

جذب سرمایه‌ی ابر آروان به اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان از هلدینگ فناپ برای تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای داخلی و بین‌المللی آروان از دیگر خبرهای پنجمین رویداد سوار ابرها (RTC22) بود.

 فناپ هم‌چنین در نقش شریک استراتژیک ابر آروان، یک هزار میلیارد تومان تجهیزات سخت‌افزاری در اختیار ابر آروان قرار می‌دهد تا دیتاسنتر نیما را به بهره‌برداری برساند.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی