شمانیوز
شما نیوز

جوابیه بیمه رازی در خصوص خبرمنتشره پیرامون زیان انباشته؛

تولید حق بیمه ۲۲ هزار میلیاردی بیمه رازی در سال ۱۴۰۰

مدیر مالی و سرمایه گذاری بیمه رازی در پی انتشار خبری در خصوص زیان انباشته ۲۴۵ میلیاردی بیمه رازی گفت : زیان انباشته بیمه رازی مربوط به سنوات و سال‌های گذشته بوده و این شرکت با مدیریت دکتر جباری توانست در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۲ هزارمیلیارد حق بیمه تولید کند که زیان انباشته مطرح شده نسبت به حق بیمه تولیدی بسیار ناچیز می باشد.

تولید حق بیمه ۲۲ هزار میلیاردی بیمه رازی در سال ۱۴۰۰

به گزارش شمانیوز؛ علی بهرامی نسب با اشاره به رشد ۶۰ درصدی درآمد بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد؛ بیمه رازی در سال گذشته بالاترین رشد درآمد در صنعت بیمه را کسب کرده است و این در حالی است که بیمه رازی در سال گذشته کلیه خسارت‌های معوق را نیز پرداخت کرده است.

مدیرمالی و سرمایه گذاری بیمه رازی گفت: با مدیریت دکتر علی جباری بر شرکت بیمه رازی ، این شرکت در سال گذشته ضمن افزایش سرمایه ۷۰۰ درصدی و کسب ۱۹ هزار میلیارد ریال سرمایه و همچنین اخذ توانگری یک صنعت بیمه ، توانست پرونده خسارت‌های معوق شرکت را ببندد و در سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد خسارت جاری و معوق پرداخت نماید که این عدد در دو دهه تاسیس بیمه رازی بی سابقه بوده است.

بهرامی نسب با اشاره به اینکه اعداد مطرح شده در کدال به روز رسانی نشده است تصریح کرد: بیمه رازی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ دارای سود خالص بوده است و اطلاعات ۱۲ ماهه بیمه رازی خرداد۱۴۰۱ در سایت کدال منتشر می شود.

 

خبرگزاری فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied