شمانیوز
شما نیوز

تعامل پتروشیمی جم با شرکت‌های روسی در نمایشگاه نفت و گاز روسیه

در برنامه‌ها و مذاکرات تیم تجاری ایران در حاشیه نمایشگاه نفت و گاز روسیه تعامل پتروشیمی جم با شرکت‌های همتا، نسبت به نیازمندی‌ها با محور تامین برخی از گریدها و جایگزینی کاتالیست‌ها، تکنولوژی‌های مورد استفاده در واحدهای فنی و دیگر موارد صورت گرفت.

 تعامل پتروشیمی جم با شرکت‌های روسی در نمایشگاه نفت و گاز روسیه

به گزارش شمانیوز، در آینده و به موازات این مذاکرات، تیم‌های فنی شرکت‌های موردنظر از جمله هلدینگ سیبور، از جمله ادارات بهره‌برداری و مهندسی فرآیند طی برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی بازدیدهایی به بررسی فعالیت واحدهای R&D و تکنیکی پتروشیمی جم می‌پردازند.

در جلسه با شرکت امسک روسیه در خصوص کربن دوده، با توجه به شرایط تحریمی این شرکت میتواند در تامین به موقع کالای موردنیاز به ما کمک کرده و دوده موردنیاز برای تولید مستربچ مطمئن و باکیفیت و بدون دغدغه تامین خواهد شد.

همچنین در جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت مدیره تاپیکو و همکاران شرکت پلی پروپیلن جم با سفیر روسیه مسائلی از جمله نحوه ارتباطات، میزان آمادگی زیرساخت‌ها، مسائل مربوط به انتقال مواد و ارز و هماهنگی‌ها مطرح گردید که با توجه به حضور هیئت‌های مختلف در این مدت نتایج موثری در بر خواهد داشت.

گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی Neftegaz به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه روسیه در زمینه تجهیزات و تکنولوژی‌های نفت و گاز از سال 1993 برگزار می‌شود. این نمایشگاه سال جاری از 18 تا 21 آپریل 2022 مصادف با 29 فروردین تا 1 اردیبهشت 1401 در مسکو برگزار شد

 

روابط عمومی پتروشیمی جم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied