شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل:

رشد 156 درصدی تخصیص عوارض به شهرداری های استان

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل از رشد 156 درصدی تخصیص یافته به شهرداری های استان در سال 1400 خبر داد.

  رشد 156 درصدی تخصیص عوارض به شهرداری های استان

به گزارش شمانیوز، ابراهیم قلی زاده، مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل با اشاره به اینکه در راستای رویکرد تحولی جدید، برنامه ریزی های متنوعی جهت وصول بهینه مطالبات صورت گرفته افزود: تخصیص عوارض به شهرداریها در سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل 156 درصد رشد داشته است.

وی گفت: در سال 1400 از محل مشارکت مردم استان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، بیش از 1410 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها، دهیاری ها و فرمانداریهای استان به صورت مستقیم واریز شده است و بخشی از اقدامات اجرایی و عمرانی که مردم در این مناطق مشاهده می کنند از محل این مشارکت است.

قلی زاده ضمن اشاره به نقش وصول مالیات در عمران و آبادانی افزود: مالیات بر ارزش افزوده 9 درصد از بهای فروش کالا و خدمات است که با تلاش های ایثارگونه کارکنان امور مالیاتی وصول می شود و با این میزان پرداختی ها به شهرداری ها و دهیاری ها میتوان گام بلندی در توسعه عمرانی واقتصادی استان برداشت.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به تلاش این اداره کل جهت افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به مردم در زمینه نحوه هزینه کرد مالیات در سالهای اخیر، شاهد همکاری و همراهی هر چه بیشتر و بهتر مؤدیان با امور مالیاتی استان بوده ایم.

 

رسانه مالیاتی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied