شمانیوز
شما نیوز

فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون همگام با سایر عملیات بانکی افزایش می‌یابد

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور عملیات بانکی بر افزایش سطح فعالیت ارزی بانک همگام با سایر عملیات بانکی تاکید ورزید.

فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون همگام با سایر عملیات بانکی افزایش می‌یابد

به گزارش شمانیوز؛ حسن شریفی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور عملیات بانکی در هفتمین جلسه هم‌اندیشی مسائل ارزی بانک اظهار داشت: این بانک با رویکرد توسعه‌ای و حمایت از کارآفرینان و تعاونگران مشغول به فعالیت است و تامین نیاز ارزی مشتریان و تعاونگران از جمله خدمات بانک به شمار می‌رود.

وی افزود: بانک توسعه تعاون اهداف و برنامه‌های مشخصی را در زمینه اعطای تسهیلات، تجهیز منابع، خدمات اعتباری، صدور ضمانت‌نامه و خدمات بانکی در دوره‌های زمانی مختلف دنبال می‌کند و توسعه فعالیت ارزی نیز از مهمترین رئوس برنامه‌های بانک است.

شریفی خاطر نشان کرد: همکاران تخصصی واحدهای ارزی در صورت کسب تجارب موفق در این جایگاه‌ها این امکان را می‌یابند تا با طی مسیر پیشرفت شغلی به جایگاه‌های بالاتر بانکداری نائل شوند و با بهره‌مندی از تخصص همزمان در ریال و ارز، از سرمایه‌های بانک محسوب خواهند گردید.

معاون عملیات بانکی بانک توسعه تعاون گفت: همزمان با ترسیم مسیر پیشرفت همکاران ارزی، موضوع انتقال تجارب و جانشین‌پروری نیز حائز اهمیت است تا امکان حضور همکاران جدید در جایگاه ارزی و نیز توسعه فعالیت ارزی به لحاظ کمی و کیفی فراهم آید.

وی گفت: همزمان با برگزاری این سلسله جلسات، این انتظار می‌رود که نتایج ملموس و اثربخشی این هم‌اندیشی‌ها ایجاد گردد و انطباق ریسک صورت پذیرفته و بازدهی حاصل شده نیز در برآیند کلی عملیات ارزی حائز اهمیت است.

سعید معادی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور استان ها و بازاریابی گفت: در حال حاضر فعالیت ارزی در چارچوب مشخص و در 12 واحد منتخب ارزی انجام می‌شود و سلسله مراتب حاضر در استان‌های منتخب از جمله مدیر استان، معاون ارزی، رییس و معاون شعبه و همکاران ارزی در تحقق اهداف سالیانه نقشی مهم بر عهده دارند.

وی افزود: شناسایی مشتریان، برگزاری جلسات برای ارتقای سطح همکاری و انجام و پیگیری سریع سفارش مشتریان از جمله مواردی است که انتظار می‌رود ارکان ارزی بانک در انجام آنها اهتمام کافی را داشته باشند.

فرشید طهمورثی مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون گفت: طی سال گذشته به میزان 350 میلیون یورو فعالیت ارزی در واحدها صورت گرفته است و مطابق برنامه سال جاری، هر واحد مکلف است تا سطح فعالیت را به تا سطح مناسبی افزایش دهد.

در این جلسه احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب ، مجتبی جعفری رئیس اداره کل عملیات ارزی، عباس ایارده رئیس اداره کل خارجه و محسن عزیزی قلیچی بازرس ویژه نیز حضور داشتند و با برقراری ارتباط به صورت ویدئو کنفرانسی با واحدهای ارزی، مسائل و مشکلات واحدها با حضور برخی مدیران و معاونین استانی مورد بررسی قرار گرفت.

 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied