شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی قدس

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی از مردم نجیب و متدین جزیره زیبای قشم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش شمانیوز، دکتر افشار فتح الهی در این پیام روز جهانی قدس را نقطه عطف درخشانی در میزان توجه امت اسلامی و جامعه بشری نسبت به مساله فلسطین دانست.

متن پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل است:

قدس شریف اولین قبله مسلمانان جهان ایستاده و با صلابت همچون گذشته خاری در چشمان استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش اسرائیل است.

حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین، از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی و پس از تاسیس نیروی قدس سپاه پاسداران، رویا‌های رژیم صهیونیستی و حامیان پلید آنان را باطل ساخت.

امروز بر همگان آشکار شده است که تصمیم حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال 58 و نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» نقطه عطف درخشانی در میزان توجه امت اسلامی و جامعه بشری نسبت به مساله فلسطین پدید آورد.

روز قدس، روز خروش ملت های اسلامی و تمامی آزادگان جهان علیه هرگونه تجاوز و اشغالگری است که بنیان پوشالی رژیم اشغالگر صهیونیستی را می لرزاند و حقارت و زبونی این رژیم غده سرطانی را در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان نمایان می کند.

روز جهانی قدس یک پیام ارزشمند دارد و آن اینکه امت اسلامی در هر جای این جهان زیر بار حرف زور و ظلم نمی‌رود و وحدت مسلمین بر محور قدس شریف، کابوس دشمن صهیونیستی و حامیان آمریکایی، اروپایی و برخی حاکمان سیاست باز منطقه خواهد بود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار، مردم نجیب، متدین و آگاه جزیره زیبای قشم را به حضور گسترده در مراسم یوم الله روز جهانی قدس دعوت می‌کنم تا همراه مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی و امت مسلمان در همه کشور‌های جهان، ندای حق طلبانه مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در روز جمعه سر دهیم.

افشار فتح الهی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied