شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز ملی شوراها

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی ضمن تبریک سالروز تشکیل شورا‌های اسلامی شهر و روستا، از این روز به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب و زمینه ساز حضور مردم یاد کرد.

 پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز ملی شوراها

به گزارش شمانیوز، متن پیام دکتر افشار فتح الهی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَمرُهُم شورى بَینَهُم

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این موضوع، نشانگر اهمیت شوراها در انعکاس خواسته های مردم، به عنوان ولی نعمتان نظام در مقاطع و فصول متعدد و نقش تصمیم ساز شوراها در وصول خواست مردم است.

شورا‌های اسلامی شهر و روستا پس از 23 سال فعالیت رسمی، به عنوان یکی از دستاورد‌های مهم و ارزشمند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و زمینه ساز حضور پررنگ و موثر مردم در عرصه های تصمیم سازی کشور، اکنون در حال تبدیل شدن به درختی تنومند در ساختار نظام اداری کشور هستند.

بی شک تعامل، همفکری و مشورت از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی انسان هاست و دین مبین اسلام نیز به عنوان مکتبی جامع و همه جانبه نگر در آموزه های خود به هم فکری و مشورت توجه ویژه ای کرده و اهمیت و جایگاه آن را متذکر شده است.

اینجانب سالروز تأسیس شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان جزیره زیبای قشم تبریک عرض نموده و امید دارم در سایه همراهی مردم، اقدامات همدلانه شهرداری ها و دهیاری ها و همراهی سایر دستگاه ها بتوان برای تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان " تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین" نامیده شده، گام های اجرایی برداشت.

افشار فتح الهی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی