شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

ایجاد اشتغال پایدار بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی را حل می کند

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برنامه ریزی و تعیین اولویت های اصلی حوزه فرهنگی در جزیره قشم از موضوعات مهمی است که هم افزایی بخش های مختلف را می طلبد.

ایجاد اشتغال پایدار بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی را حل می کند

به گزارش شمانیوز، افشار فتح الهی در مراسم تجلیل از روحانیون و مبلغین ماه مبارک رمضان قشم، اظهار کرد: بسیاری از معضلات اجتماعی و مشکلات فرهنگی با برنامه ریزی و ایجاد اشتغال پایدار رفع می شود.

وی ادامه داد: فعالیت های زیرساختی و اولویت های پیش بینی شده در حوزه های فرهنگی با برنامه ریزی و همراهی امام جمعه شهرستان با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز و هنگام حضور گردشگران برخی نابسامانی ها در حوزه های فرهنگی و اجتماعی ایجاد شد، تاکید کرد: خوشبختانه ساکنان جزیره قشم به واسطه فرهنگ غنی خود هیچ مساله ای در این زمینه ندارند.

به گفته فتح الهی؛ سازمان منطقه آزاد قشم ماموریت دارد که برای حل مشکلات مردم این منطقه با تمام توان تلاش کند.

وی تصریح کرد: روحانیون و مبلغین برای رشد و شکوفایی فرهنگ، گسترش معارف اسلامی و قرآنی و همچنین حفظ امنیت فکری، اجتماعی و سیاسی در منطقه ای مانند جزیره قشم وظیفه سنگینی دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: استفاده از ظرفیت روحانیون در همه عرصه های مختلف جامعه به ویژه حوزه فرهنگی فوق العاده مفید خواهد بود.

براساس این گزارش، امام جمعه شهرستان قشم نیز در این مراسم گفت: بسیاری از طلبه ها و روحانیون، امروز با کمترین امکانات و تنها براساس آموزه های اسلامی و قرآنی در نقاط محروم جزیره قشم مشغول خدمت هستند.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ادامه داد: با برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری صحیح جهت گسترش امکانات می توانیم برای جلب و جذب بیشتر مخاطبان اقدامات شایسته ای انجام دهیم.

وی اضافه کرد: روحانیت بوده که نقش اصلی و اساسی در به وجود آوردن انقلاب اسلامی ایفا نموده و امروز هم در ادامه همان مسیر در حال نقش آفرینی در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

امام جمعه شهرستان قشم در پایان خاطرنشان کرد: روحانیون و مبلغین در طول تاریخ، همواره به حراست از منابع و متون قرآنی پرداخته اند و در شرایط امروز نیز این وظیفه اصلی روحانیون است که اجازه ندهند جوانان تحت تاثیر تبلیغات و سم‌پاشی‌های دشمنان قرار گیرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied