شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل گهرزمین؛

با انتقال آب به مناطق خشک، خشنودی مقام معظم رهبری را فراهم کنیم

گهرزمین با مشارکت در معدن جانجا و انتقال آب به مناطق خشک کشور موجب خشنودی مقام معظم رهبری می شود.

با انتقال آب به مناطق خشک، خشنودی مقام معظم رهبری را فراهم کنیم

به گزارش شمانیوز؛ صبح امروز جلسه شورای معاونین و مدیران گهرزمین با حضور مدیر عامل، دکتر خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که با معرفی آقایان مهندس خلیلی به عنوان معاون بهره برداری و مدیر سایت، مهندس نجف آبادی به عنوان معاون توسعه گهرزمین و همچنین معرفی مدیر جدید حراست همراه بود، مدیر عامل گهرزمین با اشاره به اهمیت معادن جانجا، جبال بارز در توسعه هفت شهرستان جنوبی استان کرمان و خراسان جنوبی و مشارکت شرکت در بهره برداری از این معادن اظهار امیدواری کرد تا شهریورماه حداقل یک توده از پهنه جبال بارز مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: با مشارکت در معدن جانجا و انتقال آب به مناطق خشک و حل مشکل آب کشور، خشنودی مقام معظم رهبری مدظله العالی را فراهم کنیم.

مدیر عامل همچنین اضافه کرد: توسعه، صادرات، فروش محصولات و خلق ثروت برای پیشرفت شرکت باید در دستور کار باشد.

 با اشاره به اینکه همدلی در محیط کار موجب پیشرفت آن مجموعه خواهد شد عنوان کرد: خلق ثروت، درست هزینه کردن این ثروت، تولید و اشتغالزایی و همچنین نقد منصفانه در نیل به اهداف والای یک مجموعه تاثیر بسزایی دارد.

در بخش دیگری از این جلسه دکتر محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین عنوان کرد: همکاران شرکت گهرزمین در بسیاری از شاخص ها همچون تعاونی مسکن، آزمایشگاه و ایمنی... جزو نیروهای لایق و شرکت های برتر معرفی شده اند.

وی همچنین اضافه نمود در زمینه آموزش نیز برگزاری کلاس های آموزشی ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته برای پرسنل و خانواده ها هفت برابر شده است.

در پایان این جلسه معاونین و مدیران، مسائل مختلف مربوط به حوزه کاری خود را مطرح کردند.

 

روابط عمومی شرکت گهرزمین

  • گهرزمین
  • گهرزمین
  • گهرزمین
  • گهرزمین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied