شمانیوز
شما نیوز

افتتاح شعبه جدید بانک سینا در شهر قزوین

شعبه جدید بانک سینا با هدف گسترش خدمات بانکی، افزایش رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات مطلوب تر به هموطنان با حضور سرپرست این بانک در شهر قزوین به بهره برداری رسید.

 افتتاح شعبه جدید بانک سینا در شهر قزوین

به گزارش شمانیوز؛ دکتر صفایی مزید در جمع همکاران و روسای شعب شهر قزوین، ظرفیت بالای اقتصادی و فرهنگی این شهر را متذکر شد و بر تعامل و همکاری بیشتر کارکنان بانک برای رسیدن به افق های روشن و تحقق اهداف در زمینه جذب منابع ارزان قیمت، کاهش قیمت تمام شده پول و بهبود دیگر نسبت های مالی بانک تاکید کرد.

سرپرست بانک سینا با بیان این که ظرفیت های تجاری و صنعتی شهر قزوین می تواند منبع خدمت رسانی بیشتر و ایجاد فرصت برای سرمایه گذاری های جدید باشد، افزود: بانک سینا با برخورداری از نیروهای متخصص و توانمند در کنار زیرساخت مدرن و خدمات متنوع، می تواند به جایگاه بهتری از نظر عملکردی دست یابد و قطعا این موضوع مطمع نظر همه همکاران بوده و هست لذا نیازمند تلاش و جدیت بیشتری هستیم.

صفایی مزید در بخشی از سخنان خود به ارتقاء شاخص های عملکردی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بانک سینا در سال 1400 موفق شد علاوه بر عملکرد مناسب در زمینه تجهیز و تخصیص منابع، مطالبات جاری خود را به کمتر از 2 درصد برساند و در سایر بخشها نیز به ویژه پرداخت تسهیلات و ایفای مسئولیت های اجتماعی به منظور حمایت از اقشار کمتر برخوردار جامعه عملکرد مطلوبی داشته است.

وی ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران خاطرنشان ساخت: انتظار می رود کارکنان شعب در مسیر افزایش سهم بانک از بازارهای مالی که منتج به سوددهی بیشتر می شود، تلاش کنند و در قالب سیاست های بانک، زمینه ساز بهبود عملکردها باشند.

وی در این مراسم به تعامل هر چه بیشتر بانک با بنگاه های اقتصادی، ایجاد بسترهای مناسب برای گردش پول، پرداخت تسهیلات و ایجاد زمینه های افزایش رضایت مندی مشتریان تاکید کرد.

گفتنی است آئین افتتاح شعبه جدید بانک سینا در قزوین، یزدی خواه معاون شعب و مناطق و همچنین حاجی علی مدیر منطقه البرز، قزوین و زنجان نیز حضور داشتند و ضمن بررسی عملکرد سایر شعب، برنامه ها و اهداف سال جاری را در جمع همکاران برشمردند.

 

روابط عمومی بانک سینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied