شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از سامانه "تله کیش من" در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری و اطلاعات

محمد عزیزی از رونمایی سامانه جامع خدمات مشترکین تله کیش با عنوان "تله کیش من" در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) خبر داد

رونمایی از سامانه "تله کیش من" در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری و اطلاعات

به گزارش شمانیوز، سرپرست اپراتور تلفن همراه کیش، گفت: در راستای توسعه و ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری، سامانه "تله کیش من" به آدرس my.telekish.ir آماده ارائه خدمات متنوع به مشترکین است.

محمد عزیزی در خصوص ارائه خدمات متنوع به مشترکین اپراتور تلفن همراه تله کیش، اظهار داشت: مشاهده و پرداخت صورتحساب پایان دوره و میاندوره، دریافت ریز مصرف قبوض پایان دوره و میاندوره، فعالسازی بسته های اینترنت، استعلام و مشاهده باقیمانده بسته، خرید سیم کارت، مشاهده کلیه شماره های تحت مالکیت، مشاهده سوابق پرداخت، سوابق خرید، امکان افزایش بستانکاری و دریافت ریزمکالمات مشترکین از جمله خدمات ارائه شده توسط این اپراتور است.

عزیزی افزود: امکان پرداخت دسته ای قبوض از طریق سامانه pay.telekish.ir و سامانه خرید سیم کارت حقیقی و سازمانی به آدرس sim.telekish.ir و بسته اینترنت ویژه مشترکین جدید از دیگر برنامه‌های این اپراتور در نمایشگاه کیتکس است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در طول زمان برگزاری نمایشگاه کیتکس به هریک از مشترکین تله کیش که از غرفه این اپراتور بازدید کنند پس از نام‌ نویسی بسته 5 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه داده خواهد شد.

شایان ذکر است، دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) در فضایی به وسعت ۱۴ هزار مترمربع و با حضور بیش از 180 شرکت تا 22 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش در حال برگزاری است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied