شمانیوز
شما نیوز

قائم مقام مدیرعامل در همایش بزرگداشت مقام معلم در فولاد خوزستان:

تزکیه، مقدم بر تعلیم است

دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی در همایش بزرگداشت مقام معلم با اشاره به آیات قرآن، تزکیه را مقدم بر تعلیم دانست و گفت: علم بدون تزکیه فاجعه بار است و نمونه آن تولید بمب اتم و قتل عام مردم است که نشان می دهد علم بدون تزکیه تا چه حد خسارت بار است.

تزکیه، مقدم بر تعلیم است

به گزارش شمانیوز؛ دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی در همایش بزرگداشت مقام معلم با اشاره به آیات قرآن، تزکیه را مقدم بر تعلیم دانست و گفت: علم بدون تزکیه فاجعه بار است و نمونه آن تولید بمب اتم و قتل عام مردم است که نشان می دهد علم بدون تزکیه تا چه حد خسارت بار است.

 

قائم مقام مدیرعامل با اشاره به وجه تسمیه روز معلم، علامه شهید مطهری را معلم فرهیخته و معمار فکری انقلاب دانست و گفت: او تنها کسی است که امام خمینی در موردش گفت: تمام آثار او بی استثنا خوب و انسان ساز است و او را پاره تن خود نامید و مقام معظم رهبری هم کتاب های او را چارچوب فکری نظام اسلامی دانست.

 

دکتر مخبر دزفولی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: معلمی تنها شغلی است که آن را شغل انبیا دانسته اند و نیز تنها شغلی است که در موردش بدون استثنا می شود گفت که هر فردی در هر کجا به جایگاه مهمی رسیده، مدیون نقش معلم است. این جمله را در مورد هیچ شغل دیگری نمی توان گفت.

 

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی در بخش پایانی سخنان خود نکته ای اساسی در حوزه روانشناسی تدریس و تعلیم بیان کرد و با اشاره به عوامل موثر در انتقال پیام گفت: کمترین نقش را در انتقال موثر یک پیام، کلمات دارند و بیشترین نقش را زبان بدن و سپس لحن ایفا می کند؛ در حالی که کمتر به این دو بخش مهم در هنگام ارائه مطلب توجه می شود.

 

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied