شمانیوز
شما نیوز

بازدید رئیس مجلس و وزیر نفت از غرفه ایدرو در نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی

رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر نفت در بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی از پاویون ایدرو در این نمایشگاه دیدن کردند.

 بازدید رئیس مجلس و وزیر نفت از غرفه ایدرو در نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی

به گزارش شمانیوز؛ محمدباقر قالیباف در این بازدید در جریان دستاوردها و پروژه های در حال اجرای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ایران و شرکت های تابعه در حوزه انرژی قرار گرفت و کارشناسان مرتبط نیز توضیحات لازم را ارائه کردند.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیش از دو دهه تلاش و تجربه در عرصه نفت و انرژی با موفقیت در اجرای پروژه های پارس جنوبی و کمک به توسعه توانمندی های داخلی توانسته خلاء ناشی از عدم حضور شرکت های بزرگ بین المللی در پروژه های کشور به دلیل تحریم های ظالمانه را جبران کند .

ایدرو در حال حاضر هم راهبری کنسرسیوم  اجرای پروژه فاز ۱۴ پارس جنوبی  را برعهده دارد که ایرانی ترین فاز پارس جنوبی محسوب می شود.

ایدرو  به همراه شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران  ( IPMI) مجری پروژه های حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی  ، شرکت لوله گستر اسفراین تنها تولیدکننده لوله های فولادی بدون درز جریانی و جداری در صنعت نفت، شرکت مجتمع صنعتی اسفراین  تولیدکننده انواع تجهیزات درون چاهی، سرچاهی ، حفاری و خطوط انتقال ، شرکت توسعه صنایع نفت و گاز گسترش ایرانیان ( ایدرو اویل ) شرکت برتر مطالعات میدان نفت و گاز ، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران( ایزوایکو  ) تعمیر و ساخت انواع نفت کش های غول پیکر، مبین سازه گستر خلیج فارس شرکت ساخت و تعمیر انواع سازه ها و سکوهای نفت و گاز ، شرکت غشا گستر دالاهو تولیدکننده فیلترهای ممبران مورد استفاده در تاسیسات آب شیرین صنایع پتروشیمی و سازمان مدیریت صنعتی برگزارکننده جایزه ملی مدیریت انرژی در این نمایشگاه حضور دارد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از امروز (۲۳ اردیبهشت) تا ۲۶ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر است.

در این نمایشگاه ۱۲۰۰ شرکت داخلی و ۴۴ شرکت خارجی از ۱۱ کشور جهان در ۸۱۵ غرفه دستاورد‌های خود را ارائه می‌کنند.

 

ایدرونیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied