شمانیوز
شما نیوز

تشریح برترین خدمات بانکی برای فعالان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

بانک شهر با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که به عنوان مهم‌ترین رویداد انرژی خاورمیانه برگزار می‌شود؛ به تشریح خدمات بانکی خود می پردازد.

تشریح برترین خدمات بانکی برای فعالان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

به گزارش شمانیوز، در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود؛ بانک شهر به معرفی آخرین خدمات، اقدامات، دستاوردها و حمایت های خود از فعالان حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد پرداخت.

‎بانک شهر طی سال های اخیر تلاش گسترده ای برای رفع نیازهای مالی و بانکی شرکت های فعال در این حوزه داشته و توانسته با خدمات برتر خود، در تامین مالی طرح های توسعه ای و همچنین رفع مشکلات آنان نقش مهمی داشته باشد.

همچنین کمک به رشد و توسعه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی همواره یکی از سیاست های اصلی و راهبردی بانک شهر بوده و تمامی ظرفیت های بانک شهر در اختیار این صنایع قرار گرفته است.

غرفه بانک شهر نیز در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با حضور مدیران و کارشناسان این بانک(سالن۳۵ غرفه۱۰۰۴) برپا می باشد.

 

روابط عمومی بانک شهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied